باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

با حضور پزشکیان نائب ریس مجلس شورای اسلامی :

همایش بزرگداشت مقام معلم شهرستان بوئین زهرا برگزار می شود.



محمد حسن قهرمانی رییس آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا در گفتگوی اختصاصی با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما ضن گرامیداشت یاد  و خاطر شهید مرتضی مطهری اظهار کرد :  12 اردیبهشت ماه همزمان با شهادت فیلسوف بزرگ جهان اسلام شهید مرتضی مطهری به نام روز معلم نامگذاری شده است ؛ هر چند بنده اعتقاد دارم با توجه به جایگاه و نقش بی بدیلی که معلمان به عنوان سفیران آگاهی و دانش بر عهده دارند تنها هر روز که هر لحظه را می توان به نام معلم یاد کرد.

وی ادامه داد: معلم ماندگارترین عنصر تعلیم و تربیت است که به‌رغم تحولات گسترده و عمیق درابعاد مختلف زندگی بشر، همچنان جایگاه خود را حفظ کرده است، از مکتبخانه تا مدرسه و از نظام سنتی آموزشی تا نظام مدرن همچنان این عنصر اساسی در چرخه فرآیند آموزش و پرورش پابرجا مانده است.



قهرمانی افزود : جامعه معلمان  و فرهنگیان در واقع گسترده ترین قشری در کشور هستند که بیشترین ارتباط را با تمام خانواده ها دارند

رییس آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا در ادامه تجلیل و تکریم از مقام شامخ معلمان را یک رسالت و وظیفه همگانی ذکر کرد و بیان داشت : هر چند معلمان با توجه به عشق و علاقه ای که به شغل خود که شغل انبیاء است دارند انتظاری برای تجلیل ندارند اما همه ما بویژه مسئولان وظیفه داریم که از این مجمسمه های دانایی و دانش در جهت نقشی که در توسعه ی کشور بر عهده دارند ؛  تجلیل کنیم.

این مقام مسئول با یادآوری  برگزاری مراسم مختلف گرامیداشت هفته معلم درسطح  شهرستان بوئین زهرا تصریح کرد : اصلی ترین و بزرگترین مراسم گرامیداشت و تجلیل از مقام معلمان شهرستان بوئین زهرا انشااله در روز چهارشنبه با حضور دکتر مسعود پزشکیان نائب ریس مجلس شورای اسلامی و تعدادی زیادی از مسئولان استان قزوین و شهرستان بوئین زهرا  شرکت 2500 نفر از معلمان و فرهنگیان شهرستان برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد : همایش بزرگداشت مقام معلم  شهرستان بوئین زهرا  در روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه از ساعت 30/9 صبح در سالن تختی تربیت بدنی شهر بوئین زهرا برگزار می گردد.

قهرمانی افزود : در مراسم گرامیداشت هفته معلم شهرستان بوئین زهرا برنامه های متنوعی پیش بینی شده  که سخنرانی دکتر پزشکیان نائب ریس مجلس شورای اسلامی و تجلیل از معلمان نمونه از شاخص ترین برنامه ها ی این مراسم می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی