باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


محمدی نماینده مردم شهرستان های قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی:

مردم از اول انقلاب تا کنون دشمنی آمریکا با نظام مقدس جمهوری اسلامی را شاهد بوده اند.




محمدی گفت : مردم ایران از اول انقلاب تا کنون دشمنی آمریکا را با نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد بوده اند تا جائیکه سردمداران آمریکا حتی به هواپیمای مسافربری کشور ما هم رحم نکردند..

داود محمدی نماینده مردم شهرستان های قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما در خصوص خروج آمریکا از برجام  اظهار کرد: پیش بینی ما این بود که ترامپ با توجه به وعده و موضع گیری های قبلی از برجام خارج خواهد شد.

وی ادامه داد: با خارج شدن آمریکا از برجام اتفاق خاصی رخ نخواهد داد چرا که یکی از اهداف بیرون رفتن آمریکا از برجام اعمال تحریم ها است؛  این در حالی است که از اول انقلاب تاکنون آمریکا به هرمیزان که قادر بوده بر علیه مردم و کشور ما اعمال تحریم کرده است.

نماینده مردم شهرستان های قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:مردم ایران از اول انقلاب تا کنون دشمنی آمریکا را با نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد بوده اند تا جائیکه سردمداران آمریکا حتی به هواپیمای مسافربری کشور ما هم رحم نکردند.

محمدی تاکید کرد: حتما مسئولان عالی رتبه کشور متناسب با مواضع آمریکا ، سیاست و راهبردهای کشور را اتخاذ و تشریح خواهند کرد.

رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با یادآوری تصریح مقام معظم رهبری در زمینه عدم اعتماد به کشورهای اروپایی در خصوص اجرای تعهدات برجام گفت: قطعا همانگونه که مقام معظم رهبری به درستی اشاره و تاکید داشتند با توجه به تجربه های گذشته نمی توان به کشورهای اروپایی هم اعتماد کرد اما با این حال کشور ما با توجه به شرایط جدید تصمیمات لازم را خواهد گرفت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی