باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

جاسوس ها را جدی بگیریم

شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۲۱ ق.ظ
یادداشتی از:

چنانکه در خبر ها آمده ، حزب الله لبنان از دستگیری یکی از اعضای بلند پایه امنیتی خود به عنوان جاسوس اسراییل خبر داده است. این مهم همان نکته ای است که همواره مورد تأکید رهبر انقلاب و دیگر دوستداران انقلاب اسلامی بوده است. 

جاسوس ها یا چنانکه در اصطلاح ما جاری شده است نفوذی ها، می توانند در نقش های مختلف قرار گیرند. اما به نظر با قرار گرفتن در دو جایگاه است که خطرشان صد چندان می شود. یکی در جایگاه نیروهای امنیتی چنانکه در حزب الله لبنان واقع شد و دوم در جایگاه دوستان افراطی که وظیفه شان ایجاد تفرقه در میان نیروهای انقلاب است. 

آنچه می نویسم فقط مربوط به جریان چپ یا راست نیست ولی طبیعی است که بیشتر به دوستان اصول گرا متوجه خواهد شد، چرا که معمولاً « طرد کنندگان»  در میان ایشان بیشتر یافت می شوند. 

باور کنید کاری که در دولت های نهم و دهم واقع شد و آنچه در داستان حوادث ٨٨ اتفاق افتاد ، از انفجار بمب اتم ، بیشتر به جامعه ما ضربه زد. 

حرمتها شکست، سرمایه های اجتماعی تاراج شد و کینه ها در روح ها و جانها  رشد کرد. 

روز گذشته برادرمان جناب حجة الاسلام و المسلمین صالحی که از دلسوزترین یاران انقلاب است ، در مطلبی خطر نفوذی ها در شبکه رسانه ای سپاه را گوشزد کردند. نکته ای که اگر مسئولان سپاه به آن توجه کنند و لحظه ای در آن تأمل کنند ، در می یابند که  کدامین عامل نفوذی می تواند از تریبون بسیج با بزرگترین سرمایه جمهوری اسلامی یعنی حضرت روح الله بازی کند و آن را به سخره بگیرد؟ 

نفوذی ها از راه دایه های دلسوز تر از مادر وارد می شوند. کنار اطاق شما می نشینند. نمازهای خود را از شما سر وقت تر می خوانند. با هر بار بر زبان آوردن نام رهبری ، صلوات می فرستند. عکس ایشان را بزرگتر از هر کس دیگری در اطاق خود نصب می کنند. اما با دشنه ی « تفرقه اندازی» ، جامعه ی ما را می درند،  دشمنی ایجاد می کنند. 

جاسوس های اسراییل همین جا کنار گوشتان هستند. به هر «دشنام گوی کینه پراکن» به دیده تردید بنگرید. این روزها جاسوس ها از ما انقلابی تر می نمایانند.


پایگاه خبری جماران:

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی