باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

غیاثوند شهردار بوئین زهرا:

کلیه خرید ها و نیاز های شهرداری بوئین زهرا از کالاهای ایرانی تامین خواهد شد

 

 

شهردار بوئین زهرا گفت : خرید هر نوع کالای  خارجی که دارای مشابه ایرانی هست  ممنوع  می باشد و کلیه خرید ها و نیاز های شهرداری بوئین زهرا از کالاهای ایرانی تامین خواهد شد.

 

 

دکتر حسین غیاثوند شهردار بوئین زهر در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار با اعلام اینکه مجموعه مدیریت شهرداری بوئین زهرا در سال 97 با انگیزه ،اشتیاق و روحیه مضاعف فعالیت های خود را آغاز کرده است اظهار کرد : انشااله در سال جدید با سرلوحه قراردادن منویات مقام معظم رهبری در تمامی ابعاد تلاش خواهیم داشت با ارایه خدمات تحول آفرین سال کاری ماندگاری را برای شهر و شهروندان بوئین زهرا رقم بزنیم.

وی سپس با اشاره به نامگذاری سالجاری به عنوان خرید کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد : بدون تردید با توجه به دستورالعملی که به کلیه واحد ها  و معاونت های شهرداری ابلاغ کرده ام خرید هر نوع کالای  خارجی که دارای مشابه ایرانی هست  ممنوع  می باشد و کلیه خرید ها و نیاز های شهرداری بوئین زهرا از کالاهای ایرانی تامین خواهد شد.

غیاثوند اجرای اقتصاد مقاومتی را مستلزم خلاقیت و نوآوری مدیران دانست و تصریح کرد : مدیریت هزینه و استفاده بهینه از امکانات  و ظرفیت های بومی بویژه در حوزه پیمانکاری از راهبرد های اصلی شهرداری بوئین زهرا است.

وی  با یادآوری تدوین بودجه جامع ، شفاف و واقع بینانه شهرداری بوئین زهرا برای سال 97  افزود : تمام ظرفیت های مادی و معنوی شهرداری بوئین زهرا  برای تحقق و عملیاتی شدن بودجه سال 97 در بخش درآمدی و هزینه های بسیج  خواهد بود.

انضباط کاری و مالی ، تکریم ارباب رجوع  و ارایه گزارش عملکرد  بخش دیگری از نقشه راه شهرداری بوئین زهرا در سال 97 است که غیاثوند با ذکر آنها اظهار کرد : استفاده از ظرفیت های کارشناسی نخبگان بویژه در حوزه مدیریت شهری ، استفاده از تجربیات شهرداران موفق در کلان شهر ها و حتی بین الملی  از دیگر رویکرد های شهرداری بوئین زهرا در سالجاری است.

شهردار بوئین زهرا در بخش دیگری از این گفتگو اجراء به  موقع  برنامه ها و پروژه ها ی عمرانی را دارای اهمیت  دانست و گفت : اجراء و تکمیل به موقع پروژهها  موجب صرفه جویی اعتبارات و همچنین تزریق روحیه امید و نشاط در بین شهروندان که مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد می گردد.

وی ادامه داد: اجرای به موقع پروژه ها   مشارکت شهروندان در اجرای   پروژه های  شهرداری  را افزایش می دهد ؛  البته لازم به یاداوری است  در دوره جدید مشارکت شهروندان بوئین هرا در برنامه های شهرداری از رشد بسیار بالای برخودا ربوده است.

غیاثوند تاکید کرد : در مجموع سال 97 برای شهرداری بوئین زهرا  سال حرکت شتابان و خردمندانه در جهت تحول  در شهرداری و شهر بوئین زهرا خواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی