باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

قهرمانی رییس آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا:

اجرایی مرحله دوم رتبه بندی فرهنگیان  مطالبه اصلی جامعه فرهنگیان از دولت و مجلس شورای اسلامی است.




رییس آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا گفت : فرهنگیان کشور و بخصوص فرهنگیان فرهیخته  شهرستان بوئین زهرا به تدبیر دولت دوازدهم و امید مجلس یازدهم دل بسته اند که مجلس  و دولت همگام و همرا ه  اقدام اساسی را برای حل مشکلات منزلتی  جامعه ی   فرهنگیان انجام دهند.

 

به گزارش ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با حضور دکتر مسعود پزشکیان نائب ریس مجلس شورای اسلامی و روح اله بابایی صالح نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی ، حجت اله اسلام و المسلمین علیخانی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ، علی رحمانی فرماندار شهرستان بوئین زهرا ، حجت اله اسلام و المسلمین آقا حسینی امام جمعه شهر سگزاباد ، محمد حسن قهرمانی رییس آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا ، بخشداران ، شهرداران و تعداد دیگری از مدیران دستگا ه های اجرایی شهرستان و حضور 2000 نفری  فرهنگیان شاغل و بازنشسته  مراسم روز معلم  و تجلیل از معلمان نمونه  شهرستان بوئین زهرا برگزار شد

در این مراسم محمد حسن قهرمانی رییس آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا ضمن خیر مقدم و تقدیر از حضور بی سابقه فرهنگیان شاغل و بازنشسته در مراسم اظهار کرد : معلمان ایثارگرانه و عاشقانه خود را در آتش می اندازند تا آینده سازان کشور از هر گونه آسیب حفظ شوند ،  معلمان با افتخار  در سیل خروشان برای نجات دانش آموزان جان شیرین خود را دست می دهند و برای سلامتی دانش اموزان عضوی از بدن  خود را ازدست می دهند.

قهرمانی تاکید کرد : بیان واژه ها در برابر عظمت و ایثار معلمان ناچیز است  چرا که  عشق  و ایثار معلمان را نمی توان با هیچ معیار و متری اندازه گرفت.

رییس آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا خاطرنشان کرد : فرهنگیان کشور و بخصوص فرهنگیان فرهیخته  شهرستان بوئین زهرا  به درستی و خوبی شرایط کشور و دشمنی دشمنان را درک و  لمس می کنند اما با این حال به تدبیر دولت دوازدهم و امید مجلس یازدهم دل بسته اند که مجلس  و دولت همگام و همرا ه  اقدام اساسی را برای حل مشکلات منزلتی  جامعه ی   فرهنگیان انجام دهند.

این مقام مسئول تاکید کرد : اجرایی مرحله دوم رتبه بندی فرهنگیان  مطالبه اصلی جامعه فرهنگیان از دولت و مجلس شورای اسلامی است.

وی سپس در بخش دیگری از سخنان خود موفقیت های تحول آفرین و بی سابقه اداره اموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا در چند سال اخیر را مورد اشاره قرارداد و گفت : با تمام کمبوده ها و محدودیت با تلاش مضاعف جامعه فرهنگیان و پشتکار دانش آموزان و مشارکت فعالانه والدین و موفقیت های خیره کننده ای در مجموعه اموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا کسب کرده ایم.

قهرمانی افزود : مایه مباهات و افتخار است که بسیاری از موفقیت های کسب شده در چند سال اخیر موفقیت ها ی است که برای اولین بار در طول تاسیس اداره اموزش و پرورش شهرستان اتفاق افتاده است

رییس آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا  سپس تعداد معلمان شهرستان بوئین زهرا را 1800 نفر اعلام کرد و بیان داشت : این معلمان عزیز در 207 واحد اموزشی در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان رسالت تعلیم و تربیت دانش اموزان شهرستان را بر عهده دارند .

کسب رتبه برتر خیرین مدرسه سازاستان ن قزوین  در سه سال متولی  ، کسب رتبه اول استان در زمینه جذب نوآموز ، میزبانی همایش عشایری دانش اموزی با حضور معاو ن وزیر ، کسب رتبه اول استان در زمینه پرسش مهر و ...... بخشی از موفقیت های اداره اموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا است که قهرمانی با یادآوری انها گفت : تمامی این موفقیت حاصل تلاش صادقانه مجموعه فرهنگیان و دانش اموزان شهرستان و مدیریت جهادی معاونین و همکاران ستادی بنده و حمایت مدیر کل محترم و معاونین و مسئولان شهرستان است که بنده از همه این عزیزان نهایت تقدیر و تشکر رادارم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۱)

اقای قهرمانی یه نگاه به خودت و اینکه با چه رابطه ایی امدید و پست گرفتید بکنید بعد دایه مهربان تر از مادر باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی