باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

 جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا برگزار شد

پنجمین جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا با حضور رئیس دانشگاه، معاونان و تعدادی از مسئولان شهرستان، استادان و کارکنان و جمع کثیری از دانشجویان و خانواده آنان در سالن شهدای گمنام این دانشگاه برگزار شد.

رضا شعبان نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا در این مراسم با تبریک به دانشجویان که با تلاش و کوشش مرحله ای از دانش افزایی را با موفقیت طی کرده اند اظهار کرد: تقارن پنجمین جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا با ماه مبارک شعبان بسیار خجسته و پر از خیر و برکت است چراکه دین و ائمه معصومین ما نسبت به کسب علم و دانش تاکیدات بسیار زیاد داشته اند.


وی ادامه داد: امروز دانشجویان فارغ التحصیل با خوشحالی نتیجه چندسال تلاش و کوشش و پشتکار خود را لمس می کنند و قطعا این لحظات برای دانشجویان و خانواده هایشان بسیار شیرین و خاطره انگیز خواهد بود.

شعبان نژاد با یادآوری تلاش مدیریت و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا برای فراهم کردن زیرساخت های لازم برای تحصیل دانشجویان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا در سال های اخیر با ایجاد همدلی و همکاری مدیریت، کارکنان، استادان و دانشجویان گام های بلندی را برای توسعه و پیشرفت برداشته است تا جایی که این واحد توانسته در بسیاری از بخش موفقیت های چشمگیری را کسب کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا خاطرنشان کرد: قطعا موفقیت دانشجویان برای والدین از بهترین و شیرین ترین لحظات زندگی است که امروز شما دانشجویان این لحظات ماندگار را برای والدین رقم زده اید لذا بنده از همکاری خانواده دانشجویان با مجموعه دانشگاه تشکر می کنم.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا در سال 1382 فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است و تاکنون فراز و نشیب های زیاد را گذرانده و مدیران زیادی برای توسعه و پیشرفت و شکوفایی این مجموعه تلاش داشته اند که بنده از همه این مدیران و اساتید و اعضای هیئت علمی قدردانی می کنم.

عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا در مدت فعالیت خود منشأ خیر و برکات بسیاری بوده و در تربیت نیروهای انسانی و مدیران نقش موثری ایفا کرده است.

شعبان نژاد تعداد فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا را تاکنون بیش از 12 هزار دانشجو اعلام و تصریح کرد: اکنون فارغ التحصیلان این دانشگاه در سراسر کشور از جمله استان قزوین در جایگاه و پست های مدیریتی در حال خدمت به کشور و مردم هستند که همین امر برای مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی مایه مباهات و افتخار است.

شعبان نژاد تعداد فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا را تاکنون بیش از 12 هزار دانشجو اعلام و تصریح کرد: اکنون فارغ التحصیلان این دانشگاه در سراسر کشور از جمله استان قزوین در جایگاه و پست های مدیریتی در حال خدمت به کشور و مردم هستند
 
 

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: بدون تردید همه موفقیت های دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه تربیت نیروی انسانی ثمره استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده ضمن اینکه مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نقش بی بدیل و موثری در زمینه شکوفایی و اقتدار و پیشرفت کشور در همه عرصه ها بخصوص در زمینه پیشرفت علمی داشته است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه تولید علم بین دانشگاههای کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده است که این افتخار نتیجه تلاش صادقانه و مجدانه اساتید و اعضای هیت علمی و دانشجویان و مجموعه مدیریت دانشگاه است.

شعبان نژاد خطاب به دانشجویان با بیان اینکه شما باید به خود ببالید و افتخار کنید که در دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل می شوید اظهار کرد: باتوجه به سطح علمی بالا در دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان فارغ التحصیل در این دانشگاه از توان علمی بالایی برخوردار هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا افزود: علی رغم اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به مرحله مناسبی از امکانات، تجهیزات در تمامی حوزه ها دست پیدا کرده است اما قطعا این میزان موفقیت و توسعه برای بنده و همکارانم راضی کننده نیست لذا ان‌شالله با انگیزه و توان مضاعف در جهت توسعه بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا در تمامی زمینه تلاش خواهیم کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی