باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

طالقانی رئیس سابق فدراسیون کشتی :

توسعه ورزش در دانشگاه کیفیت تحصیل و نشاط دانشجویان را افزایش می دهد .




رئیس سابق فدراسیون کشتی  گفت: توسعه ورزش در دانشگاه علاوه براینکه یک نوع پشتوانه سازی برای قهرمانی کشور است می تواند در زمینه تحصیل و نشاط دانشجویان نیز بسیار مهم و اثر گذار باشد.

محمدرضا طالقانی رئیس سابق فدراسیون کشتی  در حاشیه برگزاری مسابقات چند جانبه کشتی در دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبر نگار ما با اعلام اینکه در بیشتر کشورهای توسعه یافته و پیشرفته ورزش در دبستان و دبیرستان به علت رعایت برخی از مسائل بهداشتی منسوخ شده است اظهار کرد: فعالیت حرفه ای ورزشکان دربعد قهرمانی بویژه در رشته کشتی بعد از دبیرستان ودردوران دانشجویی  انجام می شود.

وی با اعلام اینکه رشته کشتی در بین مردم ایران محبوبیت ومقبولیت بالایی دارد افزود:   هر اندازه که کشتی در بین مردم علاقمندان زیادتری داشته باشد به همان نسبت نیز انگیزه و علاقه جوانان برای فعالیت در این رشته بیشتر خواهدبود.

طالقانی خاطرنشان کرد: دانشگاه های کشور می توانند بهره برداری خیلی خوبی از توسعه رشته کشتی در بین دانشجویان داشته باشند.



پیشکسوت کشتی ایران تصریح ساخت : نیاز است که مسئولان کشور به ویژه مدیریت دانشگاهها به مسابقات کشتی دانشجویان بیشتر اهمیت و بهاء دهند چرا که به هر میزان که در دانشگاهها به کشتی توجه شود؛  افتخار آفرینی کشتی گیران در میادین بین الملی بیشتر خواهد بود.

وی افزود: بنده سفری به مسکو داشتم که بعد از کشتی از چند واحد صنعتی بازدید داشتیم در یکی از واحد ها مسئولان گفتند که بهره وری در آن واحد 37 درصد بیشتر است که دلیل آن فعالیت ورزشکاران در آن مجموعه بود ؛ لذا در هر محیط و واحدی  که ورزش رونق داشته باشد بهره وری آن محیط  و اجتماع از هر نظر بالاتر خواهد بود .

 

سرپرست فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای گفت : به نظرم دانشگاهها می توانند بهترین و  مناسب ترین محیط  برای تحصیل و ورزش دانشجویان باشند .



رییس سابق فداراسیون کشتی کشور با اعلام اینکه توسعه ورزش در دانشگاه کیفیت تحصیل و نشاط دانشجویان را افزایش می دهد ؛ تاکید ساخت : من توصیه می کنم بودجه و امکانات بیشتری برای توسعه ورزش دانشجویان اختصاص پیدا کند چرا که توسعه ورزش در دانشگا هها علاوه براینکه یک نوع پشتوانه سازی برای قهرمانی کشور است می تواند در زمینه تحصیل و نشاط دانشجویان نیز بسیار مهم و اثر گذار باشد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از برگزاری مسابقات کشتی در دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا گفت: بنده از بوئین زهرا خاطرات زیادی را دارم که بهترین خاطره بنده مربوط به کمک جهان پهلوان تختی به مردم بوئین زهرا در زلزله سال 1341 است

پهلوان دو دوره کشور تصریح کرد : تختی طلایه دار کمک ورزشکاران به مردم  در واقعه زلزله بوئین زهرا بود و تختی  اسطوره تمام نشدنی کشور است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی