باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


با حضور جمعی از مسئولان:

5 باب واحد تجاری آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا مورد بهره برداری قرار گرفت.



مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا گفت: با بهره برداری از 5 واحد تجاری تعداد   واحد های تجاری احداث شده در فضا های  آموزشی شهر بوئین زهرا به 12 واحد افزایش پیدا کرده است.

 

به گزارش ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با حضور روح اله بابایی صالح نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی ، سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین ، جوانبخت مدیر کل نوسازی آموزش و پرورش استان قزوین ، علی رحمانی فرماندار شهرستان بوئین زهرا ، محمد حسن قهرمانی مدیرآموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا و جمع دیگری از مسئولان چند واحد تجاری اداره آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا مورد بهره برداری قرار گرفت.



 در این آئین محمد حسن قهرمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا  ضمن خیر مقدم و با اشاره به مصوبه خوب مجلس شورای اسلامی  در خصوص استفاده بهینه  از فضا های آموزشی  در جهت ایجاد درآمد پایدار اظهار کرد :   در راستای این مصوبه  و با توجه به ظرفیت استقرار واحد های آموزشی شهر بوئین زهرا در بهترین موقعیت شهری استفاده از این ظرفیت ها جهت ایجاد درآمد پایدار در دستور کار مدیریت آموزش و پرورش شهرستا ن بوئین زهرا قرارگرفت.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت و کمبود اعتبارت دولتی ، امروز تامین هزینه های جاری واحد های آموزشی یکی از دغه دغه های مهم مدیران مدارس است که با ایجاد واحد های تجاری در بخشی از فضا های مازاد آموزشی  قسمتی از منابع مورد نیاز مدارس تامین و رفع می گردد.



قهرمانی افزود : فضای کانون شهر بوئین زهرا در یکی از بهترین موقیعت های تجاری شهر بوئین زهرا قراردارد  که استفاده بهینه از این ظرفیت در اولویت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا  قرار گرفت.

این مقام مسئول یادآور شد : احداث چند واحد تجاری در فضای مازاد کانون در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه با تلاش همکاران بنده   5 واحد تجاری در این فضا با زیر بنای 240 متر مربع در مدت 5 ماه احداث و به  بهره برداری رسید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا  در خصوص میزان اعتبار هزینه شده در این پروژه خاطرنشان کرد : در مجموع  جهت احداث 5 واحد تجاری در ساختمان کانون  243 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.



وی یادآور شد : با بهره برداری از این 5 واحد ، تعداد واحد های تجاری احداث شده در فضا های  آموزشی شهر بوئین زهرا به 12 واحد افزایش پیدا کرده است.

قهرمانی تاکید کرد : انشااله با ادامه همکاری مسئولان شهرستان و مدیریت شهری شهر بوئین زهرا احداث 15 واحد تجاری دیگر نیز در دستور کار مدیریت آموزش و پرورش شهرستا ن بوئین زهرا قراردارد که پس از اتمام مراحل قانونی و تهیه مقدمات عملیات احداث   این واحد ها هم آغاز خواهد شد.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۳۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی