باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


پورقاسم مدیر عامل سازمان حمل و نقل بوئین زهرا و حومه  خبرداد :

پیشرفت 40 درصدی احداث شهر ترافیک شهر بوئین زهرا




مدیر عامل سازمان حمل و نقل بوئین زهرا و حومه  گفت: عملیات اجرایی احداث شهر ترافیک بوئین زهرا با مدیریت جهادی آغاز شد و در حال حاضر این پروژه   بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

علی اصغر پورقاسم مدیر عامل سازمان حمل و نقل   بوئین زهرا و حومه  در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با تاکید بر حساسیت و اهمیت فرهنگ سازی در حوزه ترافیک اظهار داشت : متاسفانه یکی از مهم ترین عوامل تصادفات در کشور در محور های دورن شهری و برون شهری عوامل انسانی و پائین بودن فرهنگ ترافیک در بین شهروندان است.

 وی ادامه داد : بدون تردید اگر شهروندان به درستی آموزش های ترافیکی را فرا بگیرند بخش زیادی از مشکلات حوزه ترافیک و تصادفات کاهش پیدا می کند.



 پورقاسم سپس ارایه آموزش در کودکی  را بهترین دوران دانست وخاطرنشان کرد :  اگر آموزش های ترافیکی در دوران کودکی به فرزندان آموزش داده شود کودکان به عنوان آینده سازان جامعه  در  دوران بزرگسالی  آموزش های فراگرفته شده را در صحنه زندگی به صورت کاربردی مورد استفاده قرار می دهند.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل بوئین زهرا و حومه    تصریح کرد  : در همین راستا این سازمان در ادامه فعالیت های فرهنگی خود احداث شهر ترافیک را برای آموزش کودکان در دستور کار قرارداده که همزمان با گرامیداشت روز شورا ها در سالجاری با حضور دکتر غیاثوند شهردار و اعضای شورای اسلامی کلنگ احداث شهر ترافیک به زمین زده شد.

این مقام مسئول افزود : پس از کلنگ زنی عملیات اجرایی احداث شهر ترافیک بوئین زهرا با مدیریت جهادی آغاز شد که در حال حاضر این پروژه دارای بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی است.

این مقام مسئول گفت : زیر سازی و اجرای روکش آسفالت ، خط کشی محوطه انجام شده  و تهیه و نصب بخشی از وسایل مود نیاز نیز آغاز شده است.

 

وی خاطرنشان کرد : شهر ترافیک کودک  بوئین زهرا بر اساس زمان بندی تعیین شده در کمتر از 2 ماه به بهره برداری خواهد رسید.

پورقاسم عنوان کرد :   در شهر ترافیک بوئین زهرا  از بهترین، پیشرفته ترین  و ایمن ترین وسایل استفاده خواهد شد تا کودکان با خیال آسوده و مطمئن در این مرکز به فراگیری قوانین ترافیکی بپردازند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۳۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی