باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

استاندار قزوین: ظرفیت سرمایه گذاری در آوج باید فعال شود

استاندار قزوین در دیدار جمعی از سرمایه گذاران آوج گفت: این شهرستان ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری های صنعتی و گردشگری دارد که باید از آن استفاده بهینه شود.

عبدالمحمد زاهدی روز شنبه در جلسه رفع مشکلات و موانع سرمایه گذاران شهرستان آوج که با حضور روح الله بابایی صالح نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ضمن حمایت از سرمایه گذاری های صنعتی و گردشگری این شهرستان، افزود: خوشبختانه زیرساخت و بسترهای مناسب برای سرمایه گذاری در بخش صنعت و گردشگری این منطقه فراهم است.
وی، معافیت مالیاتی و تسهیلات کم بهره بانکی را یکی از مهمترین امتیازات سرمایه گذاری در این شهرستان دانست و یادآور شد: این مساله باید مورد توجه خاص قرار گیرد.
به گفته زاهدی، آوج با قرار گرفتن در مسیر پرجمعیت ترین استان های غربی کشور دارای موقعیت و بازار بسیار خوبی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.
ایجاد بزرگترین کمپ ورزشی کشور به مساحت 15 هزار متر مربع و ایجاد چند واحد تولیدی صنعتی از جمله سرمایه گذاری هایی است که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
شهرستان آوج در 120 کیلومتری جنوب استان قزوین واقع شده است.

 ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی