باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
تخلیه پسماند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوئین زهرا از توقیف۱۱ تریلی به جرم تخلیه پسماند صنعتی توسط مامورین اجرایی حفاظت محیط زیست شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

احمد زارعی اظهار کرد: در پی گشت های مکرر مامورین اجرایی حفاظت محیط زیست شهرستان بوئین زهرا در مناطق، تعدادی تریلی در حال تخلیه پسماند صنعتی در حاشیه شهر مشاهده شد.

زارعی گفت: این شرکت متخلف تخلیه کننده پسماند صنعتی که تعداد ۱۱تریلی بوده شناسایی و با پیگیری های صورت گرفته از طریق مراجع قضایی شرکت ملزوم به بازگرداندن این پسماندها به مکان بارگیری واقع در شهرک اشتهارد شد.

وی در خصوص مورد مشابه در منطقه ای دیگر بیان کرد: مأموران اجرایی یگان حفاظت شهرستان بوئین زهرا درحین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی شهرستان در ورودی شهر سگز آباد به یک دستگاه تریلی اسکانیا دارای محموله دی اتیلن گلایکول «مواد اولیه ضد یخ و روغن ترمز» که از شهرک صنعتی اراک عازم کشور ترکیه بوده برخورد می نمایند که به دلیل نشتی ایجاد شده در محموله، مواد مذکور در حال تخلیه شدن به محیط بود.




زارعی در خصوص تخلف این تریلی افزود: مامورین در راستای وظایف سازمانی اقدام به تنظیم صورتجلسه در محل می نمایند و پس از هماهنگی صورت گرفته با مسوولین شرکت، خاکهای آلوده شده از سطح زمین توسط شرکت مذکور جمع آوری و به سایت پسماند صنعتی استان واقع در محمد آباد تحویل شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوئین زهرا در پایان گفت: اقدامات و برنامه‌های فراوانی در خصوص جمع‌آوری نخاله و دفع پسماند صنعتی انجام شده ولی این موضوع نیازمند فرهنگسازی همراه با آموزش است.

مهر

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی