باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


با حضور قاریان برجسته کشور:

محفل انس با قرآن در امامزاده منورخانون (س) شهر دانسفهان برگزار می شود.

 

محفل انس با قرآن با حضور قاری نمونه و برجسته کشور محمد جاوید اکبری  و تعداد دیگری از قاریان مطرح کشور و  استان در آستانه مقدس امامزاده منور خاتون (س) برگزار می شود

مهندس محمد ادیب رامندی شهردار دانسفهان در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با اشاره به فضیلت بسیار بالای تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان اظهار کرد : ماه رمضان به عنوان برترین و پرفضلیت ترین ماه است که یکی از فضائل ماه رمضان نزول قرآن در این ماه است.

شهردار دانسفهان  مسلمانان و مردم ایران را دلبسته و عاشق کتاب آسمانی یعنی قرآن توصیف نمود و گفت : با توجه به فضائل و ارزش بسیار بالای که تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان دارد به نوعی ماه رمضان بهار قرآن است که مردم توجه بیشتری به تدبر و تلاوت قرآن دارند.



ادیب رامندی سپس مردم شهر دانسفهان را مردمی مومن و ولایت مدار دانست و گفت : همزمان با فرارسیدن ماه رمضان تلاوت قرآن در محافل و مجالس شهر دانسفهان بویژه مساجد سطح شهر با حضور گسترده مردم رونق بیشتری گرفته است.

این مقام مسئول در ادامه از برگزاری محفل انس با قرآن    در امامزاده منورخانون (س) شهر دانسفهان خبرداد و خاطرنشان کرد :   محفل انس با قرآن در روز شنبه مورخ 12/3/97 رای ساعت 18 با حضور قاری نمونه و برجسته کشور محمد جاوید اکبری  و تعداد دیگری از قاریان مطرح کشور و  استان در آستانه مقدس امامزاده منور خاتون (س) برگزار می شود.



وی با اعلاام اینکه شرکت کنندگان در مراسم انس با قرآن شهر دانسفهان   بر سر سفره کریمه آستانه مقدس امامزاده منور خاتون (س) روزه خود را افطار خواهند کرد گفت :   محفل نورانی انس با قرآن با تلاش و همت امام جمعه شهردانسفهان ، اعضای شورای اسلامی و شهرداری دانسفهان ، بخشداری رامند ، نیرو های انتظامی و نظامی ، هیات امناء آستانه امامزاه منور خاتون(س)  ، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بوئین زهرا و خیرین محترم برگزار خواهد شد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی