باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مدیران از دیدار با خانواده شهدا روحیه می گیرند



استاندار قزوین در دیدار با خانواده شهیدان امینی:

مدیران از دیدار با خانواده شهدا روحیه می گیرند

استاندار قزوین در دیدار با خانواده شهیدان امینی گفت:مدیران از دیدار با خانواده شهدا روحیه می گیرند

عبدالمحمد زاهدی در سفر یکروزه به بخش دشتابی شهرستان بوئین زهرا با خانواده شهیدان اسکندر و علیرضا امینی در شهر ارداق دیدار و گفت و گو کرد.
استاندار قزوین در این دیدار در سخنانی بیان داشت: اینکه خانواده شهیدان امینی دو جوان 20 و 22 ساله خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند و این جوانان داوطلبانه عازم جبهه ها شدند نشان از تربیت درست این شهدا از سوی خانواده ها والدین شان دارد.
وی افزود: اگر امروز مسئولان و مدیران به دیدار خانواده های شهدا می آیند این به معنی این نیست که این خانواده ها به این دیدارها و سرکشی ها نیاز دارند بلکه بالعکس این مدیران هستند که به این دیدارها نیاز دارند و در سایه آن انرژی و روحیه می گیرند.
زاهدی عنوان کرد: دیدار با خانواده های شهدا به مسئولان و مدیران یادآوری می کند که چه سرنوشتی بر این کشور گذشته تا امروز به این مرحله رسیده است تا قدردان باشند و در خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.
وی گفت: برای استمرار و پایداری نظام اسلامی سرمایه های عظیمی پرداخته شده و امروز خانواده های شهدا برکت این نظام هستند که باید قدردان آنها باشیم.

استاندار قزوین در بدو ورود به شهر ارداق با قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام والای شهیدان این دیار ادای احترام کرد.


روابط عمومی استانداری ،


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی