باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

صداقت را برای همه و در همه جا مطالبه کنیم



زاهدی استاندار قزوین در پاسخ به منتقدین دولت:

صداقت را برای همه و در همه جا مطالبه کنیم

مخالفین دولت از تخریب ها سودی نمی برند
زاهدی استاندار قزوین در پاسخ به منتقدین دولت بیان کرد: انصاف داشته باشیم وصداقت را برای همه و در همه جا مطالبه کنیم

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در جلسه شورای اداری بخش دشتابی در پاسخ به انتقادات و هجمه های مخالفین دولت بیان داشت: برخی از مخالفین دولت با طرح الگوی آرمانی دولت کریمه در اندیشه اسلامی در پی انتقاد از دولت به مفهوم قوه مجریه هستند در حالیکه با هر تفسیری بخواهیم دولت کریمه را بررسی کنیم این مفهوم محدود به قوه مجریه نیست چون سابقه دولت به معنای جدید و اصل تفکیک قوا بیش از ۲۵۰ تا ۳۰۰ سال نمی باشد در حالیکه دولت کریمه محتوا و متن دعایی است که منسوب به امام زمان عج است.
وی افزود: دولت کریمه دو معنا بیشتر ندارد که یکی همان دولت امام زمان عج است و دیگری دولت به مفهوم کلی حکومت و حاکمیت است
استاندار قزوین ادامه داد: با این تفسیر هرگونه انتظار یا انتقادی باید معطوف به حکومت به مفهوم عام کلمه باشد و نباید آن را به قوه مجریه محدود کرد.
زاهدی با اشاره به اینکه"رعایت انصاف در داوری برای همه بویژه روحانیت که مقتدای مردم است،امری لازم و ضروری است."اظهار داشت:اینکه امروزه بحث موسسات مالی مطرح می شود باید پرسید این موسسات را چه کسانی ودر چه زمانی بوجود آوردند و چرا منتقدین امروز در آن مقطع ساکت بودند!؟
وی با اشاره به مستمسک قراردادن اعلام واردات خودرو از زبان یکی از روسای فراکسیون مجلس تصریح کرد:این گونه آمارها و موضع گیری ها که از سوی جمعی از افراد سیاسی وهمفکر اعلام می شود هیچ گونه مبنای قانونی ندارد و نباید هرکسی هر حرفی را می زند بدان استناد کرده و آن را ملاک عمل قرار داد.
زاهدی بیان داشت: متاسفانه برخی با زبان خود مردم را نسبت به نظام بی اعتماد می کنند و نظام هم به مفهوم قوای مقننه،مجریه،قضائیه و همه نهادها و سازمانهاست.لذا مخالفین دولت فکر نکنند که کوبیدن دولت به نفع نظام است و با اینکار به نظام و مردم خدمت می کنند!
استاندار قزوین افزود: در دولت احمدی نژاد با ۸۰۰ میلیارد دلار درآمد نفتی خسارت های جبران ناپذیری به مملکت وارد شد اما صدای هیچ یک از مخالفین امروز دولت در نیامد.
وی گفت:زمانیکه گرانی به مرز ۴۳ درصد رسید هیچ اعتراض و انتقادی از تریبون ها بلند نشد اما امروز آقایان راهپیمایی" نه به گرانی" راه می اندازند و در ادامه نمی توانند آن را جمع کنند؛هشداری که همان شب دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور مطرح کرد که آغازگر این حرکت ها ممکن است مخالفین دولت باشند اما قطعا جمع کننده آن نخواهند بود.
وی عنوان کرد:اینکه بعضا رواج بی حجابی در جامعه را به دولت نسبت می دهند نسبت ناروایی است چون دولت به مفهوم عام شامل همه حکومت و حاکمیت می شود و همه کسانی که در سطح مختلف مسئولیت دارند باید در این خصوص پاسخگو باشند.
استاندار ادامه داد: سوال این است که چرا کسانی که تریبون دارند و در این خصوص مدعی هستند نتوانستند ضرورت و ارزش و اهمیت حجاب را برای دختران جوان تشریح و تبیین کنند؟
وی افزود: اینکه شیوع بی حجابی را به گرانی و بیکاری در جامعه ربط بدهیم نشان از نشناختن درست مساله و عدم اطلاع از مردم و جامعه است.
زاهدی اظهار داشت:اگر طالب صداقت در جامعه هستیم این را برای همه و در همه جا بخواهیم و مطالبه کنیم.
استاندار قزوین در ابتدای جلسه بر پیگیری مدیران برای عملی شدن مصوبات تاکید کرد و افزود :مدیران دستگاه ها به وعده ها و قول هایی که در سفرهای بخشی می دهند،عمل کنند و پیگیر اجرای مصوبات در موعد مقرر باشند
وی افزود:مدیران در نگاه به مناطق و نواحی مختلف و در توزیع خدمات و امکانات پایبند اصل عدالت باشند


روابط عمومی استانداری ،

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی