باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


با تلاش ماموران پلیس آگاهی بویین‌زهرا و شلیک گلوله، گروگان ۳۷ ساله از صندوق عقب پژو نجات یافت.‌

فرمانده انتظامی استان قزوین از گروگان گیری در تبریز و رهایی گروگان در کمتر از ۸ ساعت در یک عملیات منسجم در بویین‌زهرا خبر داد

سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا در پی کسب خبر از منابع و رصد اطلاعاتی از وقوع یک فقره گروگان گیری در تبریز مطلع شدند. وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و همچنین بر اساس اطلاعات دریافتی مبنی بر این که آدم ربایان قصد انتقال گروگان از محور بوئین زهرا به یکی از استان های شرقی کشور را دارند، بلافاصله چند تیم مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی و مأموران انتظامی برای عملیات رهایی گروگان تشکیل شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات تخصصی و استقرار در مبادی ورودی شهرستان، هنگام کنترل محورهای مواصلاتی، یک دستگاه خودرو پژو 405 و یک دستگاه سمند مورد استفاده گروگان گیران را در محور «دانسفهان - بوئین زهرا» شناسایی کردند و برای هماهنگی با دیگر تیم ها و انجام عملیات به تعقیب و مراقبت نامحسوس خودروها پرداختند. محمودی با بیان این که رانندگان خودروها پس از مسافتی تعقیب و گریز نامحسوس، متوجه حضور پلیس شدند و بلافاصله تغییر مسیر دادند و متواری شدند، افزود: بلافاصله موضوع به کلیه تیم ها اطلاع رسانی و خودرو پژو 405 توسط دو واحد عملیاتی مستقر در محورها متوقف شد و ماموران، راننده و سه سرنشین خودرو را که قصد فرار داشتند با شلیک چند گلوله دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: مأموران بلافاصله پس از دستگیری گروگان گیرها و بازرسی از خودرو، گروگان 37 ساله را که در صندوق عقب خودرو 405 محبوس و از ناحیه دست و پا دچار جراحت شده بود، آزاد کردند.

وی یادآور شد: دیگر خودروی متعلق به گروگان گیرها نیز توسط چند واحد گشت در محور «بوئین زهرا - سگزآباد» متوقف شد و راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند. با دستگیری شش گروگان گیر و رهایی گروگان، کلیه متهمان به همراه دو دستگاه خودرو به مقر پلیس منتقل شدند.

وی افزود: در بازجویی انجام شده توسط کارآگاهان، متهمان علت گروگان گیری را اختلاف حساب بین فروشنده مواد مخدر در یکی از استان های شرقی و فرد گروگان گرفته شده اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی