باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

تقدیر زاهدی استانداراستان قزوین از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا به جهت کسب رتبه اول جذب خیرین مدرسه ساز




مدیر  آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا گفت : بدون تردید کسب این عنوان و موفقیت ارزشمند حاصل اندیشه و نگاه  متعالی و اعتماد صدرصدی خیرین والامقام به جامعه فرهنگیان شهرستان بوئین زهرا است .

 

محمد حسن قهرمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با اشاره به برگزاری بیستمین همایش خیرین مدرسه ساز استان قزوین با حضور مسئولان استان قزوین اظهار کرد : خوشبختانه آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا با توجه به عملکرد درخشان در سه سال متوالی عنوان ارزشمند رتبه اول جذب خیرین مدرسه ساز استان قزوین را کسب نموده است.

وی ادامه داد: دکتر عبدالمحمد زاهدی استاندار استان قزوین ، قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین و مهندس جوانبخت مدیر کل نوسازی مدارس استان با اهداء لوح تقدیر از تلاش مجموعه مدیریت و کارکنان آموزش و پروش شهرستان بوئین زهرا به جهت تلاش در بستر سازی و جذب خیرین مدرسه ساز تجلیل کردند که این افتخار مایه مباهات بنده و همکاران عزیزم است

قهرمانی با تاکید بر اینکه  موفقیت کسب رتبه اول جذب خیرین مدرسه ساز استان قزوین در سه سال پیاپی حاصل تلاش مجموعه مدیریت ، کارکنان   و جامعه فرهنگیان شهرستان بوئین زهرا است خاطرنشان کرد : بدون تردید کسب این عنوان و موفقیت ارزشمند حاصل اندیشه و نگاه  متعالی و اعتماد صدرصدی خیرین والامقام به جامعه فرهنگیان شهرستان بوئین زهرا است ،  لذا بنده با تمام وجود واز صمیم قلب به نمایندگی از جامعه فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان  از یکایک خیرین محترم نهایت تقدیر و تشکر رادارم و در برابر ایثار ، بزرگی و نیک اندیشی این عزیزان زانوی ادب به زمین می زنم.



وی یاداورشد  :  از مجموع 187 فضای آموزشی شهرستان بوئین زهرا 37 مدرسه به دست توانایی خیرین مدرسه ساز ساخته شده است .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا خاطرنشان کرد : 20 درصد از مدارس آموزشی شهرستان توسط خیرین مدرسه ساز بنا شده و 22 مدرسه دیگر نیز توسط سازمان نوسازی  و تجهیزات مدارس مقام سازی شده است.

این مقام مسئول تاکید کرد : به زعم بنده نهضت ملی مدرسه خیر ساز و مدرسه یار در بوئین زهرا تشکیل شده است ، این بدان دلیل است که در ساخت این مدارس علاوه بر خیرین دانش اموزان و فرهنگیان شهرستان بوئین زهرا نیز نقش دارند.


قهرمانی افزود : در سال 95 فرهنگیان شهرستان در خصوص ساخت مدرسه ماهیانه 21 میلیون ریال کمک نقدی کرده اند و در سال 96    این رقم به مبلغ 54 میلیون ریال افزایش پیدا کرده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا بیان داشت : فرهنگ مدرسه سازی  در شهرستان  بوین زهرا به گونه ای رواج پیدا کرده است که در یکی از مدارس همین شهرستان دانش آموزان از ردیف هزینه ای شخصی  ، مدرسه ی محل تحصیل خود را تجهیز کرده اند.

وی تصریح ساخت : یکی از ویژه گی بارز خیرین مدرسه ساز وفای به عهده شان است چرا که در سال گذشته خیره  محترمی  وعده ساخت مدرسه ای را داد  و این وعده را کمتر از یکسال عملیاتی کرد و فضای آموزشی مورد نظر را به بهره برداری رساند.

قهرمانی گفت : در حال حاضر فضای آموزشی روستای قشلاق چرخلو ، شهر سگزآباد ، دانسفهان ، و سالن ورزشی  ابراهیم آباد پروژه های خیری  هستند که در دست اقدام می باشند.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی