باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

با حضور مدیرکل حراست استانداری قزوین  و شهردار بوئین زهرا :

منصور سوار به عنوان رییس جدید حراست شهرداری بوئین زهرا معارفه شد

 




 

 

با حضور مدیرکل حراست استانداری قزوین  و شهردار بوئین زهرا :

منصور سوار به عنوان رییس جدید حراست شهرداری بوئین زهرا معارفه شد

 



به گزارش خبرنگار ما با حضور محمد مبیّن مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری قزوین ، دکتر حسین غیاثوند شهردار بوئین زهرا ، هوری زاده  مدیر حراست فرمانداری شهرستان بوئین زهرا ، مهندس پور قاسم  مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی بوئین زهرا ، اعضای شورای اسلامی شهر بوئین زهرا و معاونین شهرداری  آئین معارفه و تکریم حراست شهرداری بوئین زهرا برگزارشد

   در این مراسم دکتر حسین غیاثوند شهردار بوئین زهرا ضمن تبریک عید فطر

با تبریک عید سعید فطر  افزود: خودسازی ، تهذیب نفس ، نظارت بر اعمال و گفتار ازآثار معنوی و اخلاقی ماه رمضان است که امیدواریم توشه ای از آن نصیب همه ما شده باشد.

مبیّن رضایت مندی و تکریم مردم را از مهم ترین اهداف نظام و انقلاب خواند و افزود: این که حضرت امام(ره) مردم را ولی نعمت دانسته اند نشان دهنده اهمیت خدمت به مردم و مستضعفین است چرا که آنان صاحبان اصلی مملکت هستند. 

مشاور استاندار با اشاره به گستردگی وظایف در شهرداری ها از شهرداران به عنوان نیروی محرکه سایر ادارات خدمات رسان نامبرد و افزود: شهرداری پویا و فعال می تواند نقش ارزنده ای در تمام حوزه های عمرانی ، فرهنگی و اجتماعی شهر ایفا نماید که این امر مستلزم تلاش و همکاری کلیه کارکنان خدوم و زحمتکش شهرداری است. 

وی ادامه داد: متاسفانه در دستگاه های خدمات رسان علیرغم ارائه خدمات گسترده هنوز تا رضایت‌مندی کامل مردم بسیار فاصله داریم که این ضعف ها بایستی با نگاه انقلابی و دلسوزانه برطرف گردد. 

مدیرکل حراست استانداری با توجه به نقش مهم حراست به عنوان مشاور امین مدیر و کارکنان اظهار داشت: حراست ها  علاوه بر اجرای شرح وظایف ابلاغی باید در محیط کلیه مسائل را آسیب شناسی نموده تا زمینه خدمت رسانی هرچه بیشتر و رضایتمندی مردم را فراهم نمایند.

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر  و هدایا رجبی مسئول قبلی واحد حراست  شهرداری بوئین زهرا تودیع و با ابلاغ حکم  منصور سوار به عنوان مدیر جدید حراست شهرداری بوئین زهرا معارفه و فعالیت خود را آغاز کرد

منصور سوار در سوابق فعالیت خود مسئولیت حراست شهرداری تاکستان و دانسفهان را به همراه دارد




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی