باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


اکبرپور شهردار اقبالیه خبرداد:

افزایش نیم متری سرانه فضای سبز شهروندان اقبالیه با احداث دو بوستان جدید

 

شهردار اقبالیه گفت: با بهره برداری   از بوستان سنگی و آتش نشان  به سرانه فضای سبز شهروندان اقبالیه بیش از نیم متر افزود می شود .   

مهندس مهران اکبرپور شهردار اقبالیه در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری اقبالیه در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با اعلام اینکه توسعه سرانه فضای سبز درشهرها از اولویت های مدیریت شهری است اظهار کرد : شهردارری اقبالیه در راستای توسعه و فراهم نمودن فضای مناسب تفریح و سرگرمی شهروندان احداث دو بوستان جدید را در دستور کار قرارداده است.

 وی ادامه داد: احداث بوستان سنگی یکی از پروژه های توسعه فضای سبزشهر اقبالیه  است که در حال حاضر از پیشرفت بیش از 85 درصدی  برخودار است.



اکبرپور افزود: اجرای احداث بوستان سنگی به علت قرارگرفتن در تپه های تاریخی و مخالف اداره  کل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری استان قزوین  متوقف شده بود که با برگزاری جلسات مشترک  و همکاری اقای  حضرتی مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری استان قزوین  و اخذ مجوز های لازم  مجدد روند احداث این بوستان با سرعت در حال اجراء است.

شهردار اقبالیه خاطرنشان کرد : با توجه به سرعت روند احداث  بوستان سنگی،  پیش بینی می گردد که بوستان سنگی حداکثر تا بیست روز آینده به مرحله بهره برداری برسد.



این مقام مسئول در ادامه روند احداث پارک آتش نشان در ضلع غربی تپه باستانی را مورد اشاره قرارداد  و گفت : مساحت پارک آتش نشان 2 هکتار است که روند اجرایی  این پروژه نیز بر اساس زمان بندی تعیین شده با سرعت ادامه  دارد.

اکبرپور در خصوص میزان اعتبار پیش بینی شده جهت  احداث بوستان سنگی و پارک آتش نشان تصریح ساخت : در مجموع  جهت احداث این دو بوستان 10 میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.



وی  نصب روشنایی ، نصب آبنما ، فضای سبز ، نصب مبلمان های جدید ، نصب آلاچیق برای پاتوق مطالعه شهروندان ، نصب ست های کامل ورزشی و .... را از جمله امکانات و تجهیزات بوستان سنگی و آتش نشان ذکر کرد و یادآورشد : با بهره برداری   از بوستان سنگی و آتش نشان  به سرانه فضای سبز شهروندان اقبالیه بیش از نیم متر افزود می شود .   

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۳۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی