باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
قزوین

 رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: برای کاهش هزینه های کشور باید سازمان دامپزشکی موضوع پیشگیری از بیماری های دام و طیور را در اولویت درمان قرار دهد.

مراسم معارفه مدیرکل جدید دامپزشکی استان قزوین روز پنجشنبه با حضور قاسم رضائیان زاده معاون بهداشتی و پیشگیری، مومنی معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی سازمان دامپزشکی کشور، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل دامپزشکی استان قزوین و تشکلهای بخش خصوص در تالار شهدای جهاد کشاورزی برگزار شد.

روح الله بابایی صالح در این مراسم گفت: قزوین قطب کشاورزی کشور است و با حمایت جدی از بهره برداران و فعالان این بخش می توانیم به استقلال غذایی کشور کمک کنیم.

نماینده مردم شهرستان بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استان در بخش کشاورزی استعداد و ظرفیت های بسیار خوبی دارد و با موقعیت خود توانسته بیشترین تولید محصولات کشاورزی و دامی را به خود اختصاص دهد.

بابایی صالح افزود: ۵ درصد از گوشت قرمز، ۱۲ درصد از تخم مرغ و تولیدات شیر و گوشت سفید کشور توسط واحدهای تولیدی استان قزوین تولید می شود که باید این جایگاه را حفظ کنیم.

وی به بروز بیماری های دام و طیور در استان اشاره کرد و یادآورشد:  قزوین از جمله چند استان کشور بود که درگیر بیماری های مختلف دام و طیور شد که با مدیریت صحیح و مناسب توانسته از این مشکلات خارج شود.

بابایی صالحی یادآورشد: باید پیشگیری از بروز بیمارهای دام و طیور را در اولویت قرار دهیم تا هزینه های زیادی را برای مقابله متحمل نشویم.

وی از خدمات مدیرکل سابق دامپزشکی استان قزوین هم تشکر و قدردانی کرد.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی