باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

با حضور حجةالاسلام موسوى  ریس ستاد اقامه نماز استان قزوین:

از فعالین اقامه نماز در شهرداری بوئین زهرا تجلیل شد.



به گزارش ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با حضور سید قریش موسوی ریس ستاد اقامه نماز استان قزوین  و نماینده استاندار در حوزه نماز ، دکتر حسین غیاثوند شهردار و جمعى از مسئولان و مدیران شهرستان بوئین زهرا و کارکنان شهرداری از فعالین اقامه نماز در شهرداری بوئین زهرا تجلیل به عمل آمد.

 

در این مراسم  دکتر حسین غیاثوند شهردار بوئین زهرا ضمن خیر مقدم  یکی از محورهای اصلی برنامه های شهرداری بوئین زهرا را توجه به حوزه فرهنگی و بویژه امر نماز اعلام کرد و اظهار داشت  :  اعتقاد و باور داریم که باید برنامه های مدیریت شهری جامع  و تمام ابعاد مختلف مادی و معنوی شهروندان را پوشش دهد.



وی یکی از ابعاد زندگی مردم را مربوط به عرصه فرهنگی دانست و افزود: نگاه فرهنگی در مدیریت شهری  باید ابتدا در مجموعه ی شهرداری پیاده و مورد توجه قراربگیرد.

غیاثوند افزود :  احیاء و تجهیز نمازخانه شهرداری ، برگزاری منظم نماز جماعت ، قرائت زیارت عاشورا ، اجرای برنامه های فرهنگى مذهبی در مناسبتهاى مختلف  و تشکیل دبیرخانه شوراى فرهنگی شهرداری در راستای توجه عملی به مباحث و موضوعات  فرهنگی است.

شهردار بوئین زهرا خاطرنشان کرد :  همزمان با اقدامات فرهنگی درون سازمانی توجه به برنامه های فرهنگی واجتماعى برون سازمانی در سطح شهر مورد توجه مدیریت جدید  شهرداری قرارگرفته است.



وی یاداور شد:اجرای برنامه جشن های آسمانی در ماه مبارک رمضان به مدت هفت شب برای اولین بار در سطح شهرستان بوئین زهرایکی ازشاخص ترین اقدامات فرهنگی شهرداری بوئین زهرا است.

این مقام مسئول گفت : در برنامه جشن آسمانی با استفاده از برنامه های خلاقانه و هنرمندانه موضوعاتى مانند سبک زندگى اسلامى ، حقوق شهروندى و سایر موضوعات فرهنگی و اجتماعی تبلیغ و ترویج شد که بحمدالله مورد توجه و استقبال گسترده مردم فهیم بوئین زهرا نیز قرار گرفت .

غیاثوند تاکید کرد : امروز شهرداری بوئین زهرا با قوت و انسجام بالا  در حوزه های مختلف برای تحقق شعار بوئین زهرا در مسیر توسعه ، در حال حرکت است .



شهردار بوئین زهرا یاداورشد:  در شرایط سخت مالی و اعتباری  پروژه های متعدد عمرانی و خدماتی  در شهر باسرعت در حال اجراء است ضمن اینکه در حوزه نظامندی سیستم اداری  اقدامات تحول آفرینی  صورت گرفته است.

در این مراسم پس از قرائت زیارت عاشورا با اهداء لوح تقدیر و هدایا از تعدادی از کارمندان شهرداری که در زمینه برگزاری  و اقامه نماز جماعت نقش فعال تری داشتند تقدیر به عمل آمد.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی