باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
امریکا اگر غلطی کند با پاسخ پشیمان‌کننده ایران مواجه می‌شود
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز امریکا اگر بخواهد غلطی انجام دهد با پاسخ پشیمان کننده ملت ایران مواجه خواهد شد.

 

یادواره 500 شهید شهرستان بویین‌زهرا در آستانه‌ برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین در مسجد جامع این شهرستان برگزار ‌شد.

در این یادواره، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون از جان گذشتگی شهدای والامقامی است که جان عزیز خود را تقدیم کردند و باید همه مردم  و مسؤولان قدردان آنها باشند.

وی افزود: امروز اگر ایران اسلامی بر قله اقتدار ایستاده است، به خاطر فداکاری‌های این عزیزان است که باید همیشه حافظ خون‌های پاک این عزیزان باشیم.

نقدی خاطرنشان کرد: امروز در کشورهای مختلف مشاهده می‌کنیم که امنیت نیست اما ایران اسلامی در امنیت، اقتدار و ارامش به سرمی‌برد و این به دلیل رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری است.

وی ابراز کرد: شهدا در وصیت‌نامه‌های نورانی خود تاکید فراوان بر دفاع و پشتیبانی از ولایت‌فقیه داشتند چراکه رمز پیروزی در برابر دشمنان پشتیبانی از رهبری معظم انقلاب است.

این مقام مسؤول افزود: امروز ملت به خصوص نسل نوجوان و جوان باید وصیت‌نامه‌های نورانی شهدا را مطالعه کرده و آنها را در زندگی خود جاری کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: جوانان امروز همانند دوران دفاع مقدس در دفاع از انقلاب اسلامی و حرم اهل‌بیت(ع) جانانه از کیان خاک نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

 

 
نقدی با بیان اینکه شهدا درس مقاومت و ایستادگی در برابر همه یاوه‌گویان دادند، اظهار داشت: آنها دیروز رفتند تا امروز نظام بر قله‌های افتخار بایستد و از ارزشهای اسلامی دفاع کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان جنگ رسانه‌ای را بر علیه ملت ایران برنامه‌ریزی کردند ولی نتوانستند کاری از پیش ببرند.

نقدی اضافه کرد: امروز 275 شبکه و سایت‌های مختلف بر علیه ملت ایران توطئه می‌کنند اما به لطف الهی این ملت در برابر همه توطئه‌ها مقاومت کرده و خواهد ایستاد.

وی بیان کرد: آمریکا جنایت‌های مختلفی انجام داده که نمونه آن حمله به هواپیمای مسافربری ایران است، ابراز کرد: ملت ایران باید همواره در برابر دسیسه‌های دشمنان هوشیار باشند و آنها را خنثی کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: امروز امریکا در لبنان، سوریه، عراق، یمن و حتی ایران شکست خورده و به فضل الهی همیشه پیروزی با مسلمانان است.

این مسؤول اضافه کرد: اگر امروز امریکا بخواهد غلطی انجام دهد، با پاسخ پشیمان‌کننده ملت ایران مواجه خواهد شد.

فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی