باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آماده شنیدن مشکلات تشکل های کارگری هستیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رسالت ما خدمت به مردم است و برای شنیدن مشکلات تشکلهای کارگری و حل آنها آمادگی کامل داریم.

چهاردهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال روز دوشنبه با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، انوشیروان محسنی بند پی رئیس سازمان بهزیستی کشور، زاهدی استاندار، بابایی صالح نماینده بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی در فرمانداری شهرستان آوج برگزار شد.

علی ربیعی در این جلسه اظهار کرد: اگر پنجره واحد اشتغال در فرمانداری ها ایجاد شود می تو اند به سرمایه گذاران کمک کند.

وی افزود: برای حل مشکلات شهرستان اوج آماده همه گونه همکاری هستیم و اگر قرار است موضوعی از طریق سایر وزرا حل شود پیگیری می کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: اینکه تعاونی توسعه عمران شهرستان راه اندازی شده کار خوبی است و باید موانع آن برطرف شود تا از این ظرفیت بیشتر استفاده کنیم.

وی یادآور شد: یک تیم ویژه به شهرستان آوج اعزام می شود تا مشکلات را در یک ماه آینده بررسی و حل کنیم.

ربیعی اظهار کرد: همچنین برای شنیدن مشکلات تشکل های کارگری اماده ایم و برای وام اشتغال خانگی از محل صندوق کار افرین امید سهم استان را بالا می بریم.

وی افزود: آوج در حوزه گردشگری ظرفیت های خوبی دارد و همچنین اگر در حوزه های کشاورزی از جمله دامپروری و اصلاح نژاد دام این منطقه توجه شود، سودآوری و اشتغالزایی خوبی را برای مردم آن به همراه خواهد داشت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: اگر دام ها شناسنامه دار باشد برای دادن تسهیلات به واحدهای دامی کوچک هم به روستاها کمک می کنیم.

وی گفت: یک تیم به قزوین اعزام می کنیم تا یک طرح برای اشتغال استان تعریف شود و در دادن تسهیلات هیچ کوتاهی نخواهیم کرد.

ربیعی بیان کرد: مجموع اعتبارات اشتغال روستایی گشور بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان است که سهم استان قزوین ۱۳۳ میلیارد تومان است که ۷۰ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان تخصیص یافته است و در صورت استقبال سهم استان شما را بالا خواهیم برد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان این جلسه به زبان ترکی از وابستگی خود به منطقه گفت و اظهار داشت: مطمئن باشید از هیچ کمکی برای توسعه استان دریغ نخواهیم کرد.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی