باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


قهرمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا :

 بازنشستگان سرمایه و گنجینه های ارزشمند  جامعه فرهنگیان هستند



مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهراگفت: معلمان درتعلیم وتربیت نسل جوان که زیربنای پیشرفت کشورهستند نقش اساسی دارند به همین دلیل جامعه وکشورمدیون این قشرزحمتکش است و تجلیل ازبازنشستگان فرهنگی راهی برای ایستادگی دوباره تعالی فرهنگ می باشد.

محمد حسن قهرمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا در گفتگویی اختصاصی با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با تاکید بر اینکه جامعه ای که حرمت وجایگاه بزرگان وپیشکسوتان را کمرنگ و نادیده بگیرد مسیرخوشبختی ،سعادت وپیشرفت رانخواهد دید اظهار کرد : بر اساس آموزه های دینی و ارزش های اخلاقی و انقلابی حاکم بر جامعه ،  بزرگان و به نوعی ریش سفیدان و بازنشستگان در هرقشرو صنفی از  جایگاه و قداست  بالا و ارزشمندی برخودار هستند؛   لذاحفظ حرمت و جایگاه آنان برهمگان لازم و واجب است.

وی ادامه داد: همه اقشار جامعه در هر جایگاه و منزلتی که قراردارند به نقش خطیری که جامعه فرهنگیان در توسعه و ارتقاء فرهنگی و علمی جامعه برعهده دارند اذعان و ایمان  دارند به همین دلیل فرهنیگیان در بین عموم مردم از منزلت و جایگاه بسیار رفیعی برخوردار هستند .

قهرمانی با اشاره به عشق و علاقه ی کم نظیر جامعه فرهنگیان به شغل معلمی که شغل انبیاء توصیف شده خاطرنشان کرد : زمانی که معلمان عزیز پس از 30 سال تلاش صادقانه و عاشقانه در عرصه  تعلیم و تربیت به افتخار بازنشستگی نائل می شوند؛  جایگاه بالاتری پیدا می کنند.

و ی افزود : در واقع به جرات می توان گفت بازنشستگان فرهنگی سرمایه و گنجینه های ارزشمند  جامعه فرهنگیان هستند.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا در بخش دیگری از سخنان خود تعداد بازنشستگان فرهنگی شهرستان بوئین زهرا را در حال حاضر  ۴۱۳ نفراعلام کرد و یادآور شد : در سال 97 نیز 32نفراز فرهنگیان  عزیز شرایط بازنشستگی را دارند.


این مقام مسئول با تاکید بر اینکه  متاسفانه سالیان متمادی به دلائل مختلف پیشکسوتان عرصه علم ودانش در شهرستان بوئین زهرا  فراموش شده بودند و کمتر مورد توجه قرار می گرفتند افزود : مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا در راستای تکریم و تجلیل از مجاهدت های صادقانه ،عاشقانه و دلسوزانه بازنشستگان فرهنگی ، تکریم و دیدار مستمر از این عزیزان را در چند سال اخیر در دستور کار قرارداده است.

قهرمانی با بیان اینکه طی  ۳ سال گذشته دیدار و تکریم از بازنشستگان فرهنگیان شهرستان بوئین زهرا ۶۰ درصد افزایش داشته است تصریح کرد : امروز با توجه به حضور مستمر در منازل فرهنگیان این دیدارها  تبدیل به  یک مطالبه عمومی در بین بازنشستگان عزیزفرهنگی  شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا خاطرنشان ساخت :   دیدار و تکریم از فرهنگیان  بازنشسته  موجب  دلگرمی و سرافرازی وسربلندی بیشتر فرهنگیان دربین خانواده هایشان می شود و این عزیزان احساس می کنند که جامعه و مسئولان هیچ گاه خدمات و تلاش های دلسوزانه ایشان  را فراموش نکرده است.


وی با تاکید بر اینکه بازنشستگان سرمایه معنوی نظام تعلیم وتربیت هستند یاداورشد:  بازنشستگان درپیشبرد اهداف جامعه نقش بسزایی دارند لذا مابایدهمواره ازتجربیات ودیدگاه های آنان کمال استفاده راببریم.

قهرمانی با اعلام اینکه بازنشستگان باصرف انرژی روحی وجسمی تجربیات فراوان راکسب کرده اندوبازنشستگی آغازدوره جدیدی ازحیات است بیان داشت : معلمان درتعلیم وتربیت نسل جوان که زیربنای پیشرفت کشورهستند نقش اساسی دارند به همین دلیل جامعه وکشورمدیون این قشرزحمتکش است و تجلیل ازبازنشستگان فرهنگی راهی برای ایستادگی دوباره تعالی فرهنگ می باشد.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی