باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر



سرهنگ علیان نژادی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا:

کشف سوخت قاچاق در شهرستان بوئین زهرا در سه ماه سالجاری 383 درصد افزایش داشته است



فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: افزایش  383 درصدی کشف سوخت قاچاق در شهرستان بوئین زهرا یکی دیگر از موفقیت های مهم عوامل انتظامی شهرستان بوئین زهرا در سه ماهه سال 1397 است.

 

 

به گزارش ولی اله حسین زاده خبرنگار ما سرهنگ حسین علیان نژادی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا  در گفتگو با خبرنگاران شهرستان بوئین زهرا به ارایه گزارش عملکرد سه ماهه سال 1397 این نیرو در شهرستان بوئین زهرا پرداخت و اظهار کرد : پلیس و پر سنل نیروی انتظامی شهرستان در راستای استقرار امنیت و آرامش  و برخورد مقتدارانه با عوامل مخل امنیت عملکرد موفقی را در سه ماه ابتداء سال 97 داشته اند.

وی ادامه داد: در سه ماه ابتداء سال 97 نیروی انتظامی شهرستان در زمینه کشف سرقت در مجموع 4 درصد رشد را داشته است.

 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهراگفت:  در زمینه سرقت اتومبیل  که آرامش ذهنی و امنیتی مردم را بیشر برهم می زند شاهد کاهش 25 درصدی سرقت بوده ایم.

علیان نژادی در زمینه سرقت موتور سیکلیت نیز خاطرنشان کرد : در سه ماه امسال شاهد کاهش  29 درصدی سرقت موتور سیکلیت با توجه به اجرای  طرح های امنیت اجتماعی  و برخورد با موتور سوران متخلف بوده ایم.



این مقام انتظامی شهرستان بوئین زهرا  افزایش  383 درصدی کشف سوخت قاچاق در شهرستان بوئین زهرا را یکی دیگر از موفقیت های مهم عوامل انتظامی شهرستان بوئین ذکر و بیان داشت:  در کشف سیگارت 1000درصد و درخصوص  کشف فیلم و نوار های سی دی غیر مجاز 11 در صد و در زمینه کالای قاچاق و دستگیری قاچاقچیان کالا 235 درصد افزایش را داشته ایم .  

سرهنگ علیان نژادی یادآور شد :  در زمینه کشف مواد مخدر نیز در سه ماه سالجاری با کشف 30 کیلو گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی 127  درصد افزایش کشفیات را تجربه کردیم  . 

این مقام مسئول  تاکید کرد : در سه مه نخست سال 97 در زمینه دستگیری معتادین و معرفی به کمپ 28 درصد رشد و در خصوص دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر نیز 22 درصد افزایش داشته ایم  

 

 

وی سپس  شهرستان بوئین زهرا را به عنوان منطقه قرمز برای سکونت اتباع بیگانه اعلام کرد و خاطرنشان کرد : در سه ماه سال 97 طرد اتباع بیگانه 20 درصد افزایش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا تاکید کرد : نیروی انتظامی شهرستان   در زمینه بازدید از صنوف نیز55 درصد افزایش عملکرد داشته است  و در این بازدید ها 89 واحد صنفی  به دلیل تخلفات پلمپ و پرونده انان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع محترم قضایی ارسال شده است.

افزایش 21 درصدی اعمال قانون  و افزایش توقیف 38 درصدی خودرو و 5 درصدی توقیف موتور سیکلت بخشی دیگر از عملکرد موفق نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا است که سرهنگ علیان نژادی با یاداوری آنها گفت : در ادامه سیر کاهش تصادفات منجر به مرگ در حوزه درون شهری از سال 95 تاکنون خوشبختانه در سه ماه سال جاری هیچ گونه تصادف منجر به فوت را در حوزه حمل و نقل درون شهری شهرستان بوئین زهرا گزارش نشده است.

وی یاداور شد : بیش از 90 درصد تصادفات منجر به مرگ درون شهری مربوط به راکبین موتور سیکلت بوده است که با اجرای طرح برخودر با متخلفین موتور سوار و اعمال قانون میزان تصادفات منجر به مرگ ، کاهش بسیار خوبی داشته است

این مقام انتظامی شهرستان بوئین زهرا  در بخش دیگری از سخنان خود از کاهش 33 درصدی نزاع های دسته جمعی د ر شهرستان بوئین زهرا خبرداد و گفت : این در حالی است که سال های گذشته یکی از موضوعات مهم تشکیل پرونده های قضایی در شهرستان در زمینه نزاع های دسته جمعی بود که الحمدالله منحنی تشکیل پروند های  نزاع های دسته جمعی در شهرستان بوئین زهرا همچنان روبه کاهش و پائین است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا در پایان با اعلام اینکه ایجاد امنیت یک موضوع چند وجهی ات گفت : بدون شک همکاری و مشارکت مردم در زمینه تامین امنیت از اهمیت و جایگاه بسیار بالای برخودار است لذا نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا از اقشار مختلف مردم انتظار و درخواست دارد که بیشتر از  گذشته پلیس شهرستان را در تامین امنیت پایدار کمک و یاری کنند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی