باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


قموشی ریس اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان بوئین زهرا خبرداد:

تصویب 110 میلیارد ریال تسهیلات متقاضیان مشاغل روستایی و عشایری در شهرستان بوئین زهرا




ریس اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان بوئین زهرا گفت: تاکنون 110 میلیارد ریال تسهیلات برای 73 متقاضی مشاغل روستایی و عشایری (کارا) شهرستان بوئین زهرا در رسته های مرتبط با این اداره به تصویب کارگروه شهرستانی رسیده است .

 

رضا قموشی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با اشاره به رویکرد و سیاست دولت در زمینه حمایت از مشاغل روستایی و عشایری اظهار داشت :  از آغاز طرح تاکنون بیش از 80 فقره پرونده متقاضیان در غالب مشاغل روستایی و عشایری (کارا) در شهرستان بوئین زهرا  تشکیل گردیده است.

وی ادامه داد: از این تعداد پرونده تشکیل شده در حوزه مشاغل روستایی و عشایری (کارا)  73 فقره از درخواست متقاضیان به تصویب کارگروه اشتغال شهرستان بوئین زهرا رسیده است.

قموشی افزود : پرونده های متقاضیان پس از بررسی های کارشناسی در کارگروه اشتغال شهرستان بوئین زهرا به تصویب رسیده و جهت ادامه مراحل قانونی و تصویب نهایی و تخصیص اعتبار به کار گروه اشتغال استان ارسال   گردیده است.

ریس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان بوئین زهرا در خصوص میزان پیش بینی اعتبار مورد نیاز  73 متقاضی  مشاغل روستایی و عشایری (کارا) خاطرنشان کرد : در مجموع 110 میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت تسهیلات 73 متقاضی مشاغل روستایی و عشایری (کارا) شهرستان بوئین زهرا مورد نیاز است.

این مقام مسئول در خصوص میزان اشتغالزایی طرح های ارایه شده تصریح کرد : با پرداخت تسهیلات مورد نظر برای 308 نفر در شهرستان بوئین زهرا زمینه اشتغال مستقیم فراهم می گردد.

وی یاداور شد : فعالین در زمینه قالی بافی ، خیاطی ، مشاغل خانگی ، فراوری معدنی و ... بخشی از 73 متقاظی دریافت تسهیلات مشاغل روستایی و عشایری در شهرستان بوئین زهرا می باشند .

قموشی در بخش دیگری از سخنان خود از ادامه ثبت نام در سایت کارا جهت پرداخت تسهیلات مشاغل روستایی و عشایری خبرداد و بیان داشت : با توجه به استمرار  سیاست های اقتصادی دولت در حمایت از مشاغل خانگی و روستایی ، تمامی فعالان بخش های تولید پوشاک - تولید کفش و مصنوعات چرمی - صنایع غذایی و تبدیلی کشاورزی - تولید مبلمان و مصنوعات چوبی - فرش دستباف - صنایع بسته بندی وخشکبار(صادراتی) - ساخت ماشین آلات و ادوات کشاورزی  و فرآوری محصولات معدنی مستقر در مناطق روستایی می توانند جهت دریافت تسهیلات در سامانه کارا ثبت نام بعمل آورند .

رضا قموشی ، با بر شمردن 6 مرحله  ثبت نام شامل بررسی مقدماتی دستگاه اجرایی ، طرح پرونده در کمیته فنی شهرستان ، اعلام نظر نهایی در کارگروه استانی ، معرفی به بانک عامل و نظارت پس از پرداخت ، از تولیدکنندگان درخواست کردند با واقع گرایی ، دولتمردان را در تحقق برنامه حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال یاری کنند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی