باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سرپرست فرمانداری شهرستان تاکستان منصوب ‌شد



با حکم استاندار قزوین:

سرپرست فرمانداری شهرستان تاکستان منصوب ‌شد

با حکم استاندار قزوین،محمد مبیّن به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان تاکستان منصوب ‌شد.

در بخشی از حکم عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین خطاب به محمد مبیّن آمده است:   نظر به مراتب تعهد و سوابق ارزشمند، به موجب این حکم جنابعالی را  به عنوان سرپرست  فرمانداری شهرستان تاکستان منصوب می نمایم.
استاندار در ادامه آورده است:امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد تعامل، نظارت و هماهنگی با کلیه نهادها، سازمان¬ها و دستگاه¬های کشوری و لشکری در سطح شهرستان و استان و با بهره¬گیری از استعداد و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد، توجه به توسعه پایدار شهرستان و جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف، در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله¬العظمی خامنه¬ای (مدظله العالی) و اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید در خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف شهرستان تاکستان موفق باشید.

لازم به ذکر است محمد مبین پیش از این مشاور و مدیرکل حراست استانداری قزوین بود.مدیرکل حراست استانداری کردستان،معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرمانداری قروه و معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری قروه از دیگر سوابق شغلی سرپرست فرمانداری تاکستان می باشد.
گفته می شود سیاوش طاهرخانی مجدد در  معاونت مالی و اداری استانداری استان قزوین فعالیت خود را آغاز خواهد کرد 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی