باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نظارت مستمر دامپزشکی بر رستوران‌های بین راهی شهرستان بوئین زهرا

سرپرست اداره دامپزشکی بوئین زهرا از طرح تشدید نظارت بر رستوران‌های بین راهی در این شهرستان خبر داد.

عباس یوسفی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بازدیدهای بازرسان و کارشناسان بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا از واحدهای رستوران‌های بین راهی این شهرستان تشدید شده است که در این راستا بیش از ۲۰۰ بازدید از این مراکز صورت گرفته است.

سرپرست اداره دامپزشکی بوئین زهرا ادامه داد: بازرسان اداره دامپزشکی بوئین زهرا نظارت بهداشتی را بر بیش از ۲۰ رستوران مختلف در سطح شهرستان به صورت مستمر انجام داده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از  وظایف سازمان دامپزشکی، کنترل و نظارت بر سلامت محصولات و فرآورده های خام دامی است که در رستوران‌ها و کبابی‌ها به عموم مردم عرضه می‌گردد؛ لذا کارشناسان این اداره در بازرسی‌های خود از رستورانها، تاریخ مصرف، زنجیره سرد و مکان نگهداری این محصولات را مورد بررسی می‌دهند.

یوسفی در پایان از همه شهروندان گرامی درخواست کرد؛ هنگام مشاهده هرگونه کشتار غیرمجاز و غیربهداشتی مراتب را از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲  به اکیپ‌های نظارت دامپزشکی شهرستان، اطلاع‌رسانی کنند.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی