باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مشکل شهرک های صنعتی خرمدشت و آراسنج بررسی شد

دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۱۳ ب.ظ

مشکل شهرک های صنعتی خرمدشت و آراسنج بررسی شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین ضمن بررسی مشکلات 2 شهرک صنعتی این استان، گفت: معضل جاری شدن سیلاب شهرک های یاد شده باید در اسرع وقت مرتفع شود.
علی فرخزاد در جلسه کارگروه امور سیل و طغیان رودخانه های استان، تاکید کرد: قبل از ساخت شهرک های صنعتی خرمدشت و آراسنج باید مطالعات آن و مناطق بالادست و پایین دست به طور کامل مورد بررسی قرار می گرفت و سپس مجوزهای ساخت آنها صادر می گردید تا امروز ما شاهد بروز مشکل سیلاب در آن مناطق نباشیم.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون این شهرک ها ایجاد شده و دیگر قابل جا به جایی هم نیستند، اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود باید در خصوص این مناطق تصمیم گیری های لازم به عمل آید تا از وقوع خطرات احتمالی جلوگیری شود.
فرخزاد اضافه کرد: با انتخاب مشاور و نیز بررسی شرکت های آب منطقه ای، شهرک های صنعتی و سایر دستگاه های مرتبط و ارائه گزارش آنان به کارگروه، در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات این شهرک ها باید اقدام به عمل آید.
ایرنا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی