باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سرپرست اداره کل امور اداری و مالی استانداری منصوب ‌شد



سرپرست اداره کل امور اداری و مالی استانداری منصوب ‌شد

با حکم استاندار قزوین،سیاوش طاهرخانی به سمت سرپرست اداره کل امور اداری و مالی استانداری منصوب ‌شد.

در بخشی از حکم عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین خطاب به سیاوش طاهرخانی آمده است:براساس پیشنهاد معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع و بنا به مراتب تعهد و تجربه جنابعالی به عنوان سرپرست اداره کل امور اداری و مالی استانداری منصوب می شود.
وی در ادامه آورده است: انتظار می رود با برنامه ریزی دقیق و سازماندهی صحیح و بکارگیری بهینه منابع آن حوزه در راستای پشتیبانی به موقع  و پیگیری امورات رفاهی همکاران گام بردارید.
استاندار در پایان این حکم مرقوم کرده است: امید است با تکیه بر الطاف حق تعالی و بهره گرفتن از رهنمود های مقام معظم  رهبری(دامت برکاته) در جهت پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید جناب آقای دکتر روحانی موفق و موید باشید.
لازم به ذکر است سیاوش طاهرخانی پیش از این فرماندار تاکستان بود. شهردار شهرهای شال و محمدیه،معاون فرماندار قزوین،مدیرکل اداری و ملی و فرماندار تاکستان از جمله سوابق سرپرست اداره کل اداری و مالی استانداری قزوین می باشد.


 اداره کل روابط عمومی استانداری ،

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی