باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بابایی صالح عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح کرد:

طرح استیضاع وزیر آموزش و پرورش به هیئت ریسه مجلس شورای  اسلامی تقدیم شد.


عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: سه تن از نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی طرح استیضاع وزیر و آموزش و پرورش را امضاء کرده اند.

 

 

تحقق شعار سال 97 در گروی همکاری مثلث بخش خصوصی، دولت و مجلس/رفع معضلات اجتماعی با حمایت از کالای ایرانی عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، تحقق شعار سال 97 را منوط به همکاری صاحبان بنگاه‌های اقتصادی، مجلس شورای اسلامی و دولت دانست. http://cdn.icana.ir/d/019/201607105323005263.jpg http://cdn.icana.ir/d/019/201607105323005263.jpg تحقق,شعار,سال,97,در,گروی,همکاری,مثلث,بخش,خصوصی،,دولت,و,مجلس/رفع,معضلات,اجتماعی,با,حمایت,از,کالای,ایرانی Icana Icana http://static.icana.ir/Fa/IMG/Logo.ico

روح اله بابایی صالح در گفتگویی اختصاصی با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با یادآوری عدم رضایت تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از عملکرد ضعیف سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد : با توجه به اعتراض  و نارضایتی تعدادی از نمایندگان از عملکرد وزیرآموزش و پرورش ، وزیر در روز های اخیر در کمیسیون آموزش حاضر شد  و توضیحات و مطالبی را در خصوص محور های سئوالات نمایندگان ارایه داد که در نهایت توضیحات وی برای نمایندگان معترض قانع کننده نبود .

ریس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: در نهایت پس از توضیحات وزیر در کمیسیون و قانع نشدن نمایندگان معترض در نهایت طرح استیضاع وزیر با 27 امضاء بر اساس ماده 223 آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی از سوی دکتر عارف رئیس کمیسیون  آموزش مجلس به هیئت ریسه مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.


نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انشااله در هفته پیش رو ، هیئت ریسه مجلس شورای اسلامی موظف است که طرح استیضاع اقای بطحایی وزیر و آموزش و پرورش را اعلام وصول کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی  گفت: سه تن از نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی طرح استیضاع وزیر و آموزش و پرورش را امضاء کرده اند.

 وی در زمینه محورهای اصلی طرح استیضاع وزیر و آموزش و پرورش خاطرنشان کرد :  عدم اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ، عدم اجرای نظام رتبه بندی ، عدم دقت در تدوین کتب درسی ، عدم وجود ظابطه در انتخاب مدیران و عدول از قانون در انتخاب مدیران ،  عدم توجه به معلمین حق التدریس و کار شکنی در مسیر قانونی کردن بکاری گیری آنان ، عدم توجه و توانایی اجرای برنامه و لایحه های مجلس شورای اسلامی ، و..... مهم ترین و اصلی ترین محور های طرح استیضاع وزیر آموزش و پرورش است.

بابایی صالح تاکید کرد : با توجه به جایگاهی که جامعه فرهنگیان بر همه ما دارند نمایندگان مجلس شورای اسلامی در احقاق حقوق آنان هیچ گونه مماشات و کوتاهی نخواهند داشت.

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۱)

سلام
استیضاح درست است نه استیضاع

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی