باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

رحمانی فرماندار شهرستان بوئین زهرا :

20 هزار مربع به سرانه فضای ورزشی شهرستان بوئین زهرا افزده می شود .





فرماندار شهرستان بوئین زهرا گفت : نزدیک به 20 هزار متر مربع فضای ورزشی در حال افزوده شدن به سرانه ورزشی شهرستان بوئین زهرا است.

 

  به گزارش خبرنگار ما علی رحمانی فرماندار شهرستان بوئین زهرا در جلسه روسای هیئت های ورزشی شهرستان بوئین زهرا با تاکید بر اینکه امروز مسئولان شهرستان در کنار ورزشکاران قراردارند و نسبت به امور ورزشی اهتمام ویژه ای وجود دارد اظهار کرد : امروز مدیریت شهرستان بوئین زهرا نسبت به مشکلات بخش های مختلف از جمله عرصه ورزش  اشرافیت و آگاهی لازم را دارد  و در همین راستا برخی از مشکلات رفع گردید و گره گشایی و رفع از برخی از مشکلات نیز با جدیت در دستور کار قراردارد.

وی سپس دو مقوله ورزش و جوانان را دارای اهمیت برشمرد و افزود : توسعه زیر ساخت های ورزشی برای فعالیت جوانان از اهمیت بسیار بالای برخودار است.



 رحمانی ادامه ادامه :  بدون تردید توسعه زیر ساخت های ورزشی زمینه شکوفایی استعداد های ورزشکاران شهر ستان و در نتیجه افتخار آفرینی انان را در مسابقات و میادین مختلف ورزشی را به همراه خواهد داشت.

فرماندار شهرستان با بوئین زهرا یادآور شد: در مجموع تا چند سال گذشته سرانه ورزشی در شهرستان بوئین زهرا 18 هزار متر مربع  بوده است این در حالی است  که در دو سال گذشته با استفاده از تمامی ظرفیت ها بویژه اهتمام و پیگیری حجت الاسلام و السلمین علیخانی با کلنگ زنی بیش از 12 پروژه  سرانه ورزشی شهرستان جهش قابل ملاحظه ای را تجربه خواهدکرد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان بوئین زهرا تاکید کرد : نزدیک به 20 هزار متر مربع فضای ورزشی در حال افزوده شدن به سرانه ورزشی شهرستان بوئین زهرا است.

وی تکمیل پروژه های نیمه تمام را از اولویت های مدیریت شهرستان بوئین زهرا ذکر کرد و گفت : در سالجاری در کمیته برنامه ریزی شهرستان بیشترین سهم اعتبارات به پروژه های ورزشی اختصاص پیدا کرده  است.



این مقام مسئول عنوان داشت :  در تخصیص اعتبارات ورزشی عدالت تخصیص اعتبارات در همه بخش ها رعایت شده است.

رحمانی افزود : بدون تردید سرمایه گذاری  در حوزه ورزش نه تنها هزینه نیست بلکه به نوعی سرمایه گذاری در حوزه سلامت و نشاط جامعه است  چرا که به هر میزان که فضا های ورزشی از ورزشکاران پر باشد به همان نسبت شاهد کاهش مشکلات  و بسیاری از ناهنجاری ها خواهیم بود .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی