باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا خبر داد:

 بازگشایی پل  زیر گذر روستای فتح آباد



 نادری گفت : با توجه به اینکه  حجم گل و لای بسیار زیاد بود و همچنین داری رطوبت بالا بود امکان لایروبی بسیار مشکل بود لذا باید گل و لای انباشت شده در زیر پل خشک می گردید تا امکان لایروبی وجود می داشت.

 مهندس امیر نادری بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا در گفتگوبا ولی اله حسین زاده  خبرنگار ما با یاداوری جاری شدن سیل در تعدادی از روستا های بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا در خردادماه سالجاری اظهار کرد : متاسفانه سیل خسارت ها ی بسیارگسترده و سنگینی را به زیر ساخت های روستا های گرفتار در سیل در بخش مرکزی وارد کرد.



بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا افزود : بیش از 10 هزار متر مربع از زیر ساخت های تعدادی از روستا های بخش مرکزی از جمله جدول گذاری ، زیر سازی و آسفالت روستا ها از بین رفت.

وی افزود :  در جریان سیل خردادماه پل زیر گذر روستای فتح آباد برای جلوگیری از ورود بیشتر سیلاب به داخل روستا مسدود گردید و همین امر موجب انباشت گل و لای بسیار سنگین در این پل گردید.

نادری افزود : متاسفانه با توجه به اینکه این پل تنها محور زیر گذر مردم عزیز روستای فتح آباد به روستا بود در این مدت برای تردد دچار مشکلاتی شدند که بنده از بابت مشکل بوجود آمده از مردم عذرخواهی می کنم.



بخشدار مرکزی بوئین زهرا در خصوص طولانی شدن زمان لایروبی و خارج کردن گل و لای از پل زیر گذر روستای فتح آباد افزود : با توجه به اینکه  حجم گل و لای بسیار زیاد بود و همچنین داری رطوبت بالا بود امکان لایروبی بسیار مشکل بود لذا باید گل و لای انباشت شده در زیر پل خشک می گردید تا امکان فعالیت ماشین آلات و لایروبی وجود می داشت.

این مقام مسئول تاکید کرد : پس از خشک شدن گل و لای و فراهم شدن تجهیزات مورد نیاز با توجه به ارتفاع و عرض کم پل زیر گذر با همکاری اداره راهداری  شهرستان بوئین زهرا و دهیاری روستای فتح آباد در چند روز گذشته لایروبی انجام  گردید و وضعیت پل به شرایط سابق برگشت.



وی  گفت : در حال حاضر با رفع موانع امکان تردد ایمن مردم روستا ی فتح آباد و دیگر روستا های اطراف از پل زیر گذر فراهم شده است .

نادری بیان داشت :  مجدد بنده به عنوان خدمتگزار مردم از صبر،حوصله ،شکیبایی و همراهی مردم نهایت تقدیر و تشکر را دارم .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی