باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


رحمانی فرماندار شهرستان بوئین زهرا:

  برخی از مدیران کل دستگا های اجرایی استان به مشکلات شهرستان بوئین زهرا توجه لازم را ندارند.

 

به گزارش ولی اله حسین زاده خبرنگار ما پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان بویین‌زهرا با حضور مهندس علی فرخزاد معاونت ‌ هماهنگی امور عمرانی استانداری، علی رحمانی فرماندار شهرستان بویین‌زهرا، نجفی مدیرکل امور روستایی و شوراها، عشایری مدیرکل امور اتباع خارجی، بخشداران بخش‌های تابعه وشهرداران شهر های شهرستان و  روسای ادارات‌ شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بوئین زهرا برگزار شد.                                                                                          

در این جلسه علی رحمانی فرماندار شهرستان بوئین زهرا  تاکید کرد: خوشبختانه مدیریت شرستان عزم بسیار جدی و خوبی برای خدمت به مردم دارد.

وی ادامه داد: در مسیر خدمت رسانی به مردم باید تمامی مدیران در سطح استان از مدیران دستگاه های خود در شهرستان حمایت و پشتیبانی داشته باشند.

رحمانی یادآور شد :  متاسفانه برخورد برخی از مدیران کل با دستگا های اجرایی شهرستان مناسب  و خوب نیست که همین امر موجب نگرانی و همچنین ناامیدی مردم را به همراه داشته است.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا تاکید کرد : نیاز است  برخی از مدیران کل دستگا های اجرایی استان توجه و اهتمام  جدی به مسائل و مشکلات شهرستان بوئین زهرا داشته باشند و حتما لازم است  که مدیریت استان به کم توجهی برخی از مدیران کل به شهرستان ها تذکرات جدی بدهند .

این مقام مسئول با برشمردن شرایط حساس و تاریخی کشور در مقطع فعلی گفت : در شرایط ویژه ی که کشور و دولت در آن به سر می برد نیاز است که مدیران با روحیه جهادی و انقلابی در جهت امید آفرینی و رفع مشکلات مردم گام بردارند

رحمانی افزود : مدیرانی  که توان و انگیزه خدمت جهادی و انقلابی را ندارد از قطار مدیریت پیاده و به امورات شخصی خود بپردارند.



وی سپس با اشاره به استقرار سایت پسماند زباله استان در مجاورت روستای محمدآباد از بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا خاطرنشان کرد : قرار بود که این سایت با استفاده از پیشرفته ترین خطوط بازیافت زباله هیچ گونه آلودگی زیست محیطی از جمله آلودگی  هوا  برای مردم شهرستان بخصوص روستا های اطرف از جمله محمد آباد نداشته باشد که متاسفانه در حال حاضر بوی نامطبوع سایت بازیافت زباله محمد آباد آرامش و آسایش مردم روستا های اطراف و حتی مسافران و رانندگان عبوری از محور بوئین زهرا به قزوین را با تولید و انتشار بوی نامطبوع از بین برده است که همین امر نارضایتی و شکایت مردم را به همراه داشته است.




فرماندار شهرستان بوئین زهرا تاکید کرد : مسئولان مربوطه هر چه سریعتر در خصوص رفع مشکل بوی نامطبوع سایت زباله محمدآباد اقدام کنند تا بیش از این مردم محروم و مظلوم روستا های اطراف دچار مشکل تنفسی نشوند.

رحمانی سپس اتمام عملیات بهسازی بلوار شهید بهشتی شهر بویین‌زهرا حدفاصل میدان امام رضا(ع) تا میدان امام علی(ع) در کمترین زمان‌ ممکن را مطالبه به حق شهروندان ذکر کرد و گفت : تاخیر در تکمیل برخی پروژه های عمرانی موجب بروز برخی نارضایتی‌ها شده که هیچ توجیهی از سوی مدیران در این خصوص قابل قبول نیست لذا مسئولین شهری و استانی نگاه جدی تری به این موضوع داشته باشند.‌

اختصاص قیر یارانه‌ای یا آسفالت آماده، جهت پیشبرد این پروژه نیازمند دستور صریح برخی مدیران‌کل استان است که انتطار میرود در اسرع وقت صورت پذیرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی