باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
کنگره سه هزار شهید استان قزوین با مشارکت مردم برگزار می شود

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین گفت:کنگره ملی ۳ هزار شهید استان را با مشارکت مردم و مسئولان دلسوز و علاقمند به شهدا با کمترین هزینه، توام با معنویت و برنامه های فرهنگی برگزار می کنیم.

 عباس برزگر در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان با تشریح مهمترین اقدامات انجام شده برای برگزاری یادواره سه هزار شهید استان که در معراج الشهدا برگزار شد اظهارداشت: کنگره شهدا در ۲۰ استان کشور از جمله قزوین برگزار می شود و باید اراده ما این باشد تا نقش رزمندگان و اهمیت خودباوری و مقاومت را در جامعه تبیین کنیم.

وی اضافه کرد: کنگره شهدا یک ساختار سازمانی دارد که با حضور امام جمعه، استاندار و فرمانده سپاه شکل گرفته واز ظرفیت همه دستگاههای اجرایی در برنامه ها استفاده خواهیم کرد.

برزگر بیان کرد: با تشکیل ۲۳ کمیته نقش سازمانها تعریف شده تا با نگاه همه جانبه بتوانیم به همه موارد توجه کرده تا کنگره ای جامع برپاشود.

جانشین فرمانده سپاه استان تصریح کرد: همه باید در اجرای این رویداد مهم فرهنگی مشارکت کنند تا میزبان خوبی برای شهدا باشیم.

وی بیان کرد:مسئولیت کمیته نشر با ارشاد، کمیته هنرمندان با حوزه هنری، کمیته پشتیبانی با استانداری و کمیته تبلیغات با صداو سیماست.

برزگر گفت: کمیته های ورزش، پشتیبانی، تالیف و نشر، اطلاع رسانی، فرهنگی و آموزشی، جمع آوری آثار، علمی و پژوهشی، گنجینه ها و یادمان ها، امور بانوان، فرهنگی و هنری؛ ارتش، حفاظت و امنیت، جهاد و مهندسی، ادارات و سازمانها، فضاسازی، روحانیت، کارگران و اصناف در دبیرخانه ستاد فعال شده است.

وی اضافه کرد: تاریخ شروع کار کنگره از تیرماه بود و یادواره شهرستانی و قشری به عنوان مقدمه کار هم پیش بینی شده است تا قبل از کنگره اصلی برپا شود.

برزگر اظهارداشت: با کمک رسانه ها باید جریان سازی کنیم و تبلیغات و فضاسازی بخوبی صورت گیرد تا همه مردم در جریان این رویداد قرار گیرند و همراهی کنند.

وی اضافه کرد: یادواره شهدا در استان قزوین ویژگی منحصر بفردی دارد و با داشتن شهید رجایی ریس جمهور شهید، شهید لشگری که در جنگ نقش داشت و اولین اسیر کشور بود، شهید ابوترابی به عنوان یک مبارز و ایثارگر و آزاده شاخص، شهید بابایی به عنوان یک شخصیت ملی و شهید حسن پور اولین فرمانده در عملیات خیبر و خط شکن شجاع می توانیم الگوهای زیادی را به مردم معرفی کنیم.

جانشین فرمانده سپاه استان تصریح کرد: این کنگره از ۲۰ تا ۲۴ آبان ماه در قزوین برگزار می شود و برنامه های فرهنگی متنوع و متعددی را در این زمینه پیش بینی کرده ایم که با کمک هنرمندان و گروههای مختلف مردم اجرایی می شود.

وی اضافه کرد: این برنامه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان برگزار خواهد شد و مسئولان لشکری و کشوری و فرماندهان ارتش، ناجا و سپاه و روحانیون و ۸۴ شخصیت برجسته کشوری در آن شرکت خواهند کرد.

برزگر یادآورشد: همچنین نمایشگاهی از توانمندی های نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف بسیج و سپاه و شهدا، شرکت های دانش بنیان، فعالیت بسیج سازندگی در ۲۴ غرفه ارائه می شود تا مردم با ظرفیت های کشور آشنا شوند.

وی اظهارداشت: با تاکید استاندار قزوین اولویت استان ما در سال جاری برگزاری کنگره شهداست و همه باید در برپایی آن همت کنند.

برزگر بیان کرد: تاکنون هیچ اعتباری از دستگاههای دولتی دریافت نکرده ایم و بسیاری از کارها با همت بسیجی و امکانات دستگاهها اجرایی صورت گرفته است.

وی از رسانه های گروهی استان خواست ایده و پیشنهادات خود را برای برگزاری باشکوهتر این کنگره در اختیار بسیج رسانه قرار دهند تا از آنها استفاده شود.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی