باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دادستان آبیک مطرح کرد

بررسی صحت و سقم احتکار انبار میلیاردی لوازم خانگی در آبیک

خبرگزاری فارس: بررسی صحت و سقم احتکار انبار میلیاردی لوازم خانگی در آبیک

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک گفت: صحت و سقم احتکار انبار میلیاردی لوازم خانگی کشف شده در شهرستان آبیک در دست بررسی قرار دارد.


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان  آبیک اظهار داشت: طی گزارشی از سوی اطلاعات سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک مبنی بر کشف انبار کالاها و لوازم خانگی، موضوع پیگیری شد و صحت و سقم آن در دست بررسی قرار گرفت.

سعید احمدزاده افزود: پس از اعلام خبر کلی مذکور از سوی اطلاعات سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک، دستور بررسی بیشتر صادر شد و وجود کالا در انبار محرز و تأیید شد.

وی ادامه داد: به بازرسان و کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آبیک تکلیف شد که به همراه پلیس امنیت و اطلاعات این شهرستان در محل انبار کشف شده حضور یافته و موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک مطرح کرد: طبق ارزیابی‌های اولیه صورت گرفته، ارزش ریالی لوازم خانگی کشف شده در انبار مذکور میلیاردی است.

احمدزاده اضافه کرد: اجناس موجود در انبار مورد بررسی دقیق قرار نگرفته و هنوز مشخص نشده که لوازم خارجی، ایرانی، قاچاق و یا تولید داخل است یا خیر.

وی خاطرنشان کرد: مالک انبار لوازم خانگی اهل شهرستان آبیک نیست و در زمان کشف حضور نداشته است اما مقرر شده به صورت حضوری در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبیک حضور یابد.

این مسؤول قضایی بیان کرد: در حال حاضر، انبار لوازم خانگی میلیاردی کشف شده پلمب شده تا موضوع بررسی و صحت و سقم آن مشخص شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک افزود: احتمال دارد لوازم خانگی کشف شده کالای ممنوع‌الورود خارجی باشد که قاچاق محسوب می‌شود و صلاحیت رسیدگی به این جرم در صورت وقوع، در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبیک وجود دارد.

احمدزاده ادامه داد: فرضیه دیگری هم وجود دارد و آن، این است که با تکمیل تحقیقات مشخص شود انبار کشف شده انبار فروشگاه‌های بزرگ باشد و احتکار هم نباشد و جرم و تخلفی هم صورت نگرفته باشد.

وی اضافه کرد: دستورات اولیه صادر شده و اقدامات اولیه هم صورت گرفته که پس از تکمیل نتایج بررسی، گزارش دقیق اعلام می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: آغاز کشف انبار کالا و لوازم خانگی  سوی اطلاعات سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک بوده و در حال حاضر هم پرونده و تحقیقات تکمیلی آن در دست پلیس امنیت و اطلاعات این شهرستان قرار دارد.

فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی