باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

فرماندار شهرستان بویین زهرا در دیدار با خبرنگاران  مطرح کرد :

مسئولین نباید از نقد سازنده رسانه ها فرار کنند.




فرماندار بویین زهرا گفت : مسئولین نباید از نقد سازنده رسانه ها فرار کنند در حالیکه می توان از آنان به عنوان بازوی توانمند در امورات اجرایی بهره برد.

 

علی رحمانی فرمانداران شهرستان بوئین زهرا همزمان با گرامیداشت روز خبرنگار  در نشست با اهالی رسانه  ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و تقدیر از این قشر اظهار داشت: با توجه به توسعه سیاسی, اجتماعی در جامعه اما در عرصه رسانه ای آنطور که باید نتوانستیم مطلوب باشیم چرا که با این ابزار می توان بسیاری از مشکلات جامعه را حل نمود.


وی ادامه داد: با تشکیل شورای رسانه در شهرستان بویین زهرا قطعا شاهد پویایی, نشاط و توسعه این منطقه خواهیم بود چرا که نگاه صحیح و نقد منصفانه رسانه و خبرنگار از مدیران و پیگیری مطالبات مردم اولین گام در اجرای این طرح خواهد بود.

رحمانی همچنین افزود: مسئولین نباید از نقد سازنده رسانه ها فرار کنند در حالیکه می توان از آنان به عنوان بازوی توانمند در امورات اجرایی بهره برد


.

فرماندار شهرستان بویین زهرا در پایان ضمن قدردانی از تلاش های خبرنگاران ابراز امیدواری کرد: با تشکیل اتاق رسانه شاهد پیشرفت و توسعه در این شهرستان خواهیم بود.

 در پایان این دیدار با اهداء لوح تقدیر و هدایا از خبرنگاران حاضر در جلسه تقدیر به عمل آمد



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی