باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین زهرا:

آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان بوئین زهرا برگزار شد.



به گزارش ولی اله حسین زاده خبرنگار ما به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین هرا با حضور علی نجفی رئیس این اداره همزمان با روز خبرنگار آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان بوئین زهرا برگزار شد.

در این مراسم علی نجفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین زهرا با تبریک روز خبرنگار و با تاکید بر اینکه جایگاه خبرنگاران بسیار ارزشمند است اظهار کرد : رسالت خبرنگاری با توجه به تعریف آن که چشم بینا و گوش شنوای مردم محسوب می گردند بسیار حساس و خطیر است.



وی ادامه داد: خبرنگاران دارای ویژه های بسیار مثبتی از جمله  امانت داری ، جسارت ، شجاعت ، حق گویی و هستند که این قشر را نسبت به سایر اقشار متمایز کرده است.

نجفی افزود : اگر ما امروز به نوعی  تاریخ گذشتگان را در اختیار داریم به جهت نگارش و روایتگری  ، رویتگران گذشته که است که به نوعی کار خبرنگاری کرده اند  .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین زهرا خاطرنشان کرد :   در واقع خبرنگاران نویسنده پیش نویس آینده تاریخ هستند که تاریخ تحریف نشود.

این مقام مسئول گفت :   امروز در سطح کشورهای مختلف بویژه کشورهای توسعه یافته خبرنگاران به عنوان  قشر مرجع  و مورد وثوق مردم محسوب می گردند.

وی یادآور شد : در کشور های  توسعه یافته با توجه به اینکه ادبیات حاکم بر رسان های آنان ملایم ، منطقی  و نرم است دارای جامعه ی آرام و قانون گرا هستند اما در جوامعی که ادبیات حاکم بر رسانه های آنان خشن ، تند و تخریبی است این ادبیات بر افکار عمومی تاثیر گذاراست.

نجفی در ادامه با یادآوری مشکلات مختلف خبرنگاران در سطح کشور بیان داشت : با توجه به ارتباطی که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهالی رسانه و خبرنگاران دارد  می توان گفت مشکلات خبرنگاران در شهرستان ها  بسیار بیشتر است.

وی شغل خبرنگاری را حرفه ی از سر عشق و علاقه توصیف نمود و گفت : در واقع خبرنگاران شهرستان بوئین زهرا با کمترین حمایت و امکانات در عرصه خبرنگاری فعال هستند.


یاداور می گردد در این مراسم هر یک از خبرنگاران شهرستان به بیان مشکلات و عدم حمایت مسئولان شهرستان از خبرنگاران پرداختند و خواستار حمایت و همکاری مسئولان شهرستان با خبرنگاران شدند  

در پایان این نشست صمیمی با اهداء لوح تقدیر و هدایا از خبرنگاران شهرستان بوئین زهرا تجلیل و تقدیر به عمل آمد.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی