باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


رییس مجمع نمایندگان استان قزوین:

سئوال مجلس از رییس جمهوری به صلاح کشور نیست

رییس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: سئوال از رییس جمهوری در زمان فعلی به صلاح کشور نبوده و بیشتر یک اقدام با انگیزه های سیاسی است.
  روح الله بابایی صالح بعدازظهر در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: اگر به اسامی امضاء کنندگان سوال از رییس جمهوری نگاهی انداخته شود می توان فهمید که این اقدام در چه راستایی بوده است.
وی همچنین استیضاح و برکناری علی ربیعی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را اشتباه دانست و گفت: این اقدام صددرصد نادرست و غیرکارشناسی شده بود.
نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای ربیعی خدمات برجسته ای به جامعه کار و تولید داشته و برکناری وی به صلاح نبود.
وی با بیان اینکه برخی نمایندگان استیضاح وزرا را امضاء می کنند اما در پشت پرده بدنبال امتیاز هستند و بعدا امضای خود را پس می گیرند،اضافه کرد: بنده در طول نمایندگی ام هیچ گاه از این کارها نکرده و امضای استیضاح پس نگرفته ام و همواره اولویتم دفاع از حق و حقوق مردم بوده است.
وی اظهار داشت: متاسفانه خیلی از سوالات و امضای استیضاح ها از وزرا با مقاصد سیاسی و با قصد کسب امتیاز صورت می گیرد.
نماینده مردم بویین زهرا و اوج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیاز دولت در برخی حوزه ها به ترمیم کابینه؛ گفت: در این خصوص باید با برنامه و کارشناسی شده و با پرهیز از سیاسی کاری اقدام کرد.
باباصالح در بخش دیگری از صحبت های خود به پیگیری هایش برای اختصاص اعتبارات مورد نیاز به مناطق حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده یک میلیارد و 200 میلیون ریال برای مدارس شهرستان های بویین زهرا و اوج در سال های 95 و 96 تخصیص یافت.
باباصالح گفت: 2 میلیارد ریال نیز برای تجهیز مدارس آوج و بویین زهرا در این مدت اختصاص یافته است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: برای تجهیز مراکز درمانی در شهرهای شال و سگزاباد هرکدام 1 میلیارد ریال و شهرهای آبگرم و آوج نیز هرکدام یک میلیارد و 500 میلیون ریال و 3 میلیارد ریال نیز برای شهرهای ارداق و بویین زهرا تخصیص یافت.
نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: برای توسعه دانشگاه فنی و مهندسی بویین زهرا نیز با پیگیری های انجام شده 10 میلیارد ریال اعتبار جذب شد و همچنین 2 میلیارد ریال برای ساختمان اداری بیمه سلامت این شهر اختصاص یافته است.
باباصالح گفت: مجوز احداث و تجهیز مرکز دیالیز 6 تختخوابی شهرستان آوج نیز اخذ شده است.
نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهای پایانی سال گذشته با پیگیری های مختلف اعتبارات مناسبی به شهرداری های شهرستان بویین زهرا و آوج اختصاص یافت که سهم هر شهرداری بین یک میلیارد و 500 میلیون ریال تا 750 میلیون ریال بود.
باباصالح افزود: امسال همچنین 6 دستگاه آمبولانس مجهز برای شهرهای شهرستان های بویین زهرا و آوج اختصاص یافت که پنج دستگاه آن تحویل شده و یک دستگاه بلقی مانده نیز بزودی به شهر آبگرم تخصیص می یابد.
وی اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده برای تقویت آنتن دهی و پوشش شبکه های صداوسیما در شهرستان اوج و بویین زهرا نیز 20 میلیارد ریال جذب شد.
نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: با پیگیری های انجام شده 70 میلیارد ریال نیز برای کمک به اجرای طرح فاضلاب شال و آبگرم تخصیص یافته است و کلنگ عملیات این طرح ها در هفته دولت به زمین می خورد.
بابا صالح گفت: 50 میلیارد ریال نیز امسال با پیگیری های انجام شده به راه های روستایی استان اختصاص یافت که 40 میلیارد ریال آن به بویین زهرا و آوج اختصاص داشت.
وی اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده همچنین 10 میلیارد ریال نیز برای سالن های ورزشی بویین زهرا و آوج اختصاص یافت.
باباصالح گفت: با پیگیری های انجام شده زمینه جذب سرمایه گذاری در زمینه تولید لوله و اتصالات در بویین زهرا انجام شده که فرد سرمایه گذار ابتدا قصد داشت در خارج از کشور فعالیت کند اما پس از صحبت با وی تصمیم به سرمایه گذاری در زادگاه خود گرفت.
وی یادآور شد: حجم سرمایه گذاری انجام شده برای اجرای طرح صنعتی یاد شده 2 هزار میلیارد ریال بوده که بزودی به بهره برداری می رسد.
نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: در زمینه تولید شیشه فلوت نیز در حال جذب سرمایه گذار بخش خصوصی به میزان 2 هزار میلیارد ریال در بخش دشتابی بویین زهرا هستیم.
بابا صالح یادآور شد: در مجموع حدود 250 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی با پیگیری های انجام شده برای خدمت رسانی بهتر به مردم بویین زهرا و آوج جذب شده است.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود از عدم هماهنگی انتصاب مدیران با نمایندگان استان ابراز گلایه کرد و گفت: برخی اوقات خبر انتصاب مدیران را از کوچه و بازار می شنویم.
نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس در ادامه با اشاره به التهابات بازار ارز و طلا در ماه های اخیر، گفت: در این زمینه شاهد کم کاری و سو مدیریت مسئولان بوده ایم.
وی با بیان اینکه همه قوا باید برای حل مشکلات موجود کشور بیشتر بکوشند و جبران مافات کنند،افزود: یک وظیفه مهم مجلس نظارت است که در این زمینه دچار ضعف اساسی هستیم.
بابا صالح همچنین با بیان اینکه در جنگ اقتصادی با دشمن قرار داریم، گفت: مذاکره با آمریکا به صلاح نیست چرا که آنها قابل اعتماد نیستند و صداقت ندارند.
ایرنا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۱)

عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی