باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


امام جمعه  بوئین زهرا در دیدار با مسئولان شهرستان بوئین زهرا مطرح کرد :

الگوی مدیران در مدیریت باید شهیدان رجایی و باهنر باشند.



 به گزارش  ولی اله حسین زاده خبرنگار ما همزمان  با آغاز اولین روز از هفته گرامی داشت دولت ، مدیران و مسئولان شهرستان بوئین زهرا با حضور در دفتر حجت اسلام و المسلمین زرینه امام جمعه بوئین زهرا با وی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حجت اسلام و المسلمین زرینه امام جمعه بوئین زهرا ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت نام و شهیدان رجایی و باهنر بر الگو گرفتن مسئولان از سیر و روش این دو شهید بزرگوار تاکید نمود و اظهار کرد: پس از مشکلاتی که دولت موقت و لیبرال  ها برای کشور ایجاد کردند  تا جائیکه امام (ره) با آن جایگاه بلند ، اعتماد به لیبرال ها  را اشتباه خواند؛  اولین دولت مکتبی و انقلابی با مدیریت دو همراه و همسنگر یعنی شهیدان رجایی و باهنر تشکیل شد.

امام جمعه بوئین زهرا بیان داشت : الگوی مدیران در مدیریت ها باید شهیدان رجایی و باهنر باشند.

وی با اعلام اینکه امروز با پیشرفت رسانه ها  مرزها فروریخته و انتقال و انعکاس اخبار و رویدادها لحظه ای شده است افزود :  امام (ره) ده سال در جماران درفضای ساده زندگی  و کشور را مدیریت کرد  این در حالی است که شرایط زندگی بهتر برای امام(ره) در فضای مناسب تری وجود داشت  و این درس بزرگ برای ماست که زندگی خود را بر اساس سیره و روش امام (ره) استوار کنیم.


امام جمعه بوئین زهرا خاطرنشان کرد :  متاسفانه امروز بخشی از ما سراغ تجملات رفته ایم و از آموزه های  دینی دور شده ایم.

حجت اسلام و المسلمین زرینه گفت : امام علی (ع) در بحرانی ترین شرایط دولت خود را تشکیل داد و با بحران های زیادی مواجه  شد و همین امام ناکامی و شکست دولت ها را در چهار دلیل برشمرده اند.

سوء مدیریت و تدبیر و یا مدیریت غیر صحیح از اصلی ترین عوامل شکست دولت ها است که امام جمعه بوئین زهرا با ذکر آن تصریح ساخت : بنده فراتر از سلایق و نظرات شخصی و بر اساس تصریحات مقام معظم رهبری  حمایت از دولت ها را در دستور کار قرار دارم  اما واقعیت این است که  در ماههای اخیر دولت دلار 4200 تومانی  را در اختیار همگان قرارداد و سوء استفاده های  از این موضوع شده لذا باید مشخص شود که سرنوشت دلار های 4200 چه شده است.



  امام جمعه بوئین زهرا تاکید کرد :مقام معظم رهبری اختیارات لازم را برای برخورد با مفسدان و سوء استفاده کنندگان اقتصادی را به سران سه قوه داده اند .

وی بیان داشت : برخی سوء مدیریت ها  برای مردم مشکل ایجاد  کرده و دولتی که مصمم بود از بحران ها عبور کند دچار بحران شده است.

حجت اسلام و المسلمین زرینه گفت : اسراف و ریخت و پاش از عوامل دیگر ناکامی دولت ها است که البته در این سال ها در زمینه جلوگیری از برگزاری همایش ها و مجالس غیر ضرور خوب عمل شد هر چند با نقطه مطلوب همچنان فاصله وجود دارد.

وی عبرت نگرفتن از تجربه و حوادث گذشته را سومین عامل شکست دولت ها ذکر کرد و بیان داشت :  خوشبختانه در شهرستان بوئین زهرا شاهد حاشیه و هیاهو ها نبوده ایم  والحمدالله  مسئولان در شهرستان بدون درگیر شدن در حاشیه ها  و بگو مگو ها  مسیر خدمتگزاری را  طی می کنند.

امام جمعه بوئین زهرا در زمینه چهارمین عامل ناکامی دولت ها از دیدگاه امام علی (ع) تاکید کرد : ساده لوح بودن یکی دیگر از آفت  ها و آسیب و دلائل  زمین خوردن دولت ها است.



حجت اسلام و المسلمین زرینه در بخش دیگری از سخنان خود شرایط امروز کشور را غیر قابل مقایسه با اوایل انقلاب دانست و گفت : امروز شرایط و وضعیت کشور به مراتب بهتر از زمانی است که ارکان نظام شکل نگرفته بود و منافقان هر روز در گوشه ای از   کشور بحران ایجاد می کردند ؛ است لذا مسئولان باید خدمات و فعالیت های نظام را به اطلاع مردم برسانند تا مردم بیشتر به آینده نظام امیدوارتر شوند.

در این دیدار علی رحمانی فرماندار شهرستان بوئین زهرا به ارایه گزارشی از فعالیت ها و خدمات دولت تدبیر و امید  در شهرستان بوئین زهرا پرداخت .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی