باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مدیر حراست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

تشکیل شورای رسانه شهرستان بوئین زهرا درجهت حمایت ، تقویت واستقلال بیشترخبرنگاران است.





اوسطی گفت: تشکیل شورای رسانه در شهرستان بوئین زهرا می تواند وحدت رویه و هماهنگی بیشتر خبرنگاران را برای انجام مسئولیت حساسی که بر عهده دارند بوجود آورد.

اسماعیل اوسطی مدیر حراست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در جلسه هماهنگی و کارگروه تشکیل شورای رسانه های شهرستان بوئین زهرا که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین زهرا تشکیل شد با بیان اینکه خبرنگاران و رسانه ها با توجه به رسالت و مسئولیت خطیری که بر عهده دارند همواره در معرض چالش و ناملایمات مختلف قراردارند اظهار کرد : خبرنگاران در راستای پیگیری و بیان دغه دغه ها و مشکلات مردم با مشکلات و محدودیت های زیادی مواجه هستند.

وی افزود : جسارت ، شجاعت ، امانت داری ، انصاف ، حرفه ای بودن از جمله شاخص های مهم یک خبرنگار و رسانه ی مردمی و موفق است.



مدیر حراست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین یاد آور شد : شهید محمود صارمی از جمله خبرنگاران متعهد، شجاع و حرفه ی  بود که در راستای انجام رسالت  ، مسئولیت وانعکاس مظلومیت مردم ستمدیده افغانستان جان عزیز خود را تقدیم کرد. 

اوسطی ادامه داد: هر چند بنده با توجه به تجربه و مسئولیت های که داشته و اکنون بر عهده  دارم کاملا در جریان مشکلات ، مسائل و دغه دغه های خبرنگاران در سطح مرکز استان قرار دارم ؛  اما اذعان می کنم که کار و فعالیت برای خبرنگاران در شهر ستان ها به مراتب مشکل تر و همراه با سختی های زیادی است.

مدیر حراست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد : دردمندانه باید اعتراف نمود که بخشی از مدیران ما بیش از آنکه تمایل و علاقه ای  به شنیدن نقد های دلسوزانه و منصافانه داشته باشند اشتیاق و تمایل سیری ناپذیری به  تملق و چابلوسی دارند ؛ که البته این اخلاق ناپسند در روش و منش بزرگان و  آموزه های دینی و ارزش های انقلاب اسلامی امری ناپسند و نکوهیده است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسئولیت و تجربه خود در شهرستان آبیک در حوزه رسانه ها گفت : بعد از اینکه از سوی برخی مدیران مشکلات و محدودیت های برای برخی از خبرنگاران  شهرستان آبیک بوجود آمد ؛ جرقه و استارت تشکیل شورای رسا نه در شهرستان آبیک زده شد تا ضمن حمایت از فعالیت آزادانه خبرنگاران ، استقلال خبرنگاران نیز حفظ شود و امروز خوشبختانه باتوجه به  عملکرد درست و انسجام خوبی که بین خبرنگاران شهرستان آبیک شکل گرفته است ؛ شورای رسانه آبیک جایگاه خوبی را پیدا کرده است.




 اوسطی تاکید کرد : در واقع تشکیل شورای رسانه  در جهت حمایت و تقویت استقلال بیشتر خبرنگاران از مسئولان است.

مدیر حراست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان داشت : تشکیل شورای رسانه در شهرستان بوئین زهرا نیز می تواند وحدت رویه و هماهنگی بیشتر خبرنگاران را برای انجام  مسئولیت حساسی که بر عهده دارند بوجود آورد.

وی افزود : اگر خبرنگاران در شهرستان ها وحدت ،همدلی ،هماهنگی و هم افزایی لازم را داشته باشند ؛ می توانند مطالبات به حق مردم را از مسئولان بازخواست و پیگیری کنند ؛ و در مقابل نیز به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان خدمات و فعالیت مسئولان متعهد ، کاردان و موفق را در معرض دید و قضاوت مردم به عنوان ولی نعمتان و صاحبا ن اصلی انقلاب قراردهند. 

این مقام مسئول یادآور شد : با تشکیل شورای رسانه در شهرستان بوئین زهرا خبرنگاران می توانند اعضای خود را در برابر کم لطفی و بی مهری برخی از مسئولان حمایت و پشتیبانی کنند.

اوسطی افزود : خبرنگاران شهرستان با تهیه  اساسنامه فعالیت ، خط مشی برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت را ترسیم کنند.

در پایان این جلسه خبرنگاران شهرستان بوئین زهرا به بیان مشکلات خود و کم مهری مسئولان به خبرنگاران بومی شهرستان پرداختند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی