باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


نادری بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا خبرداد :

بهره برداری 46 پروژه با اعتبار16میلیارد تومان در بخش مرکزی همزمان با هفته دولت




   بخشدار بخش مرکزی  شهرستان بوئین زهرا گفت:  بدون تردید و بر اساس آمار و ارقام پروژه های اجراء شده در دولت تدبیر و امید از نظر کمیت و کیفیت در روستا های بخش مرکزی با تمام ادوار گذشته برابری می کند.

مهندس امیر نادری بخشدار بخش مرکزی  شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما  ضمن گرامیداشت یاد ونام شهیدان رجایی وباهنر  وتبریک هفته دولت  وبا یادآوری خدمات کم نظیر دولت تدبیر و امید در روستاها اظهار کرد : علی رغم اینکه بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا از گستردگی و پراکندگی بسیا بالای برخودار است اما در پنج ساله گذشته با روحیه جهادی و تلاش صادقانه  و در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت خدمتگزار  پروژه های متعددی در تمامی روستا های بخش مرکزی اجراء شده است.

وی با اعلام اینکه پس از انقلاب به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی دولت های گدشته خدمات و فعالیت های خوبی در سطح روستا های بخش مرکزی صورت گرفته است افزود : بدون تردید و بر اساس آمار و ارقام پروژه های اجراء شده در دولت تدبیر و امید از نظر کمیت و کیفیت در روستا های بخش مرکزی با تمام ادوار گذشته برابری می کند.

نادری تاکید کرد : به رغم تمامی خدمات انجام شده در حوزه  طرح هادی ، جدول گذاری ، زیر سازی ، آسفالت، احداث ساختمان دهیاری ، آب شرب ، راه های روستایی ، احداث بوستان و .....     همچنان اعتقاد و باور داریم که شان و جایگاه مردم ولایت مدار ، قدرشناس و نجیب روستا های منطقه بیش از خدمات انجام شده می باشد لذا همچنان روند خدمت رسانی به روستا های بخش مرکز ی با تمامی محدودیت اعتبارات و امکانات با سرعت و شتاب ادامه دارد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا در بخش دیگری از سخنان خود با یاداوری اینکه در هفته دولت پروژه ها و طرح های بسیار خوبی در بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا افتتاح و یا کلنگ زنی می گردد گفت: 46 پروژه با اعتباری بالغ بر 16میلیارد تومان در بخش مرکزی همزمان با هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.  

 وی ادامه داد : از پروژه های آماده بهره برداری 28 پروژه با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال مربوط به  حوزه دهیار های بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا است.

بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا افزود : این پروژه ها در حوزه زیر سازی  و  آسفالت معابر روستا ها ، جدول گذاری ، تعریض معابر ، احداث بازیگاه کودک ، احداث ساختمان دهیاری و اجرای طرح های هادی و .....اجراء شده است.

 بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا افزود : این پروژه ها علاوه بر پروژه های است که در مناسبت های دیگر در طول سال به بهره برداری رسیده و یا به بهره برداری خواهد رسید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی