باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سلیمانی  فرماندار شهرستان آوج:

همزمان با هفته دولت بیش از 76پروژه با اعتباری بالغ بر8 میلیارد تومان در شهرستان آوج  به بهره برداری می رسد.

 

سلیمانی  گفت : انشااله همزمان با  هفته دولت در شهرستان آوج  پروژه های مهم و زیر بنایی زیادی  در بخش های مختلف به مرحله بهره برداری می رسد.

 علی اکبر سلیمانی  فرماندار شهرستان آوج  در گفتگویی اختصاصی با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما ضمن تبریک هفته دولت وگرامیداشت نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد : شهیدان رجایی و باهنر با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی علی رغم اینکه دوره مسئولیت آنها بسیار کوتاه بود توانستند با خدمات ماندگار خود ، نام و یادشان و خدماتشان  را در تاریخ انقلاب اسلامی برای همیشه جاودانه کنند.

سلیمانی افزود : یکی از افتخارات مردم استان قزوین این است که شهید رجایی متعلق به استان قزوین است لذا مدیرانی که در استان قزوین مسئولیت دارند  و ظیفه و رسالت بسیار سنگیی در پیروی از منش و مدیریت این شهید بر عهده دارند.

فرماندار شهرستان آوج  برمعرفی و تبیین ابعاد مختلف زندگی اجتماعی و شخصی شهید رجایی را برای نسل جدید ضروری دانست  و خاطرنشان کرد : اگر به درستی و هنرمندانه بتوانیم مدیریت انقلابی و صادقانه شهید رجایی را برای نسل امروز که به دنبال الگو های مناسب هستند تبیین و تشریح کنیم بدون تردید آینده مدیریت انسانی کشور بیمه می شود .

وی بیان داشت : یادآوری نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر تداعی کننده  خدمت صادقانه و بی منت کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم است.

سلیمانی با اشاره به عمق محرومیت شهرستان آوج بویژه در روستا ها گفت : مردم محروم روستا های شهرستان آوج پس از گذشت چند دهه از شهادت شهید رجایی همچنان با افتخار و احترام بسیار بالای از طرح های شهید رجایی در زودن چهره فقر و محرومیت از محرومان و مستضعفان  یاد می کنند که این نشان دهنده قدرشناسی مردم از خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در طول سال در مناسبت های مختلف در شهرستان آوج  پروژه و طرح های مختلف به مرحله بهره برداری می رسد تصریح ساخت : انشااله همزمان با  هفته دولت در شهرستان آوج  پروژه های مهم و زیر بنایی زیادی  در بخش های مختلف به مرحله بهره برداری می رسد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان آوج گفت : پروژه های شاخص شهرستان مربوط به بخش کشاورزی ، خدماتی ، امدادی  ، حوزه مدیریت شهری ، حوزه دهیاری ها ،انرژی  ، و ... است.

سلیمانی خاطرنشان ساخت : پروژه اجرای طرح آبیاری تحت فشاردر روستای اردلان در مساحت 43 هکتار  ، احداث  و راه اندازی پایگاه فوریت پزشکی در شهر آبگرم ، احداث و بهره برداری پنل خورشیدی ؛ بهره برداری ازپل معلق شهر آوج ، بهره برداری از خوابگاه آموزشی ایت اله خامنه ای ، بهره  برداری از مسکن مدجویان کمیته امداد،  و .... شاخص ترین پروژه های است   که در شهرستان آوج  همزمان با هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید .

فرماندار شهرستان آوج  گفت :   در مجموع همزمان با هفته دولت بیش از 76 پروژه با اعتباری بیش از  8میلیارد تومان  در شهرستان آوج  به بهره برداری می رسد .

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری مردم همیشه و در تمامی عرصه ها وظیفه خود را در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی به بهترین شکل انجام داده اند گفت : با تمامی خدمات انجام شده در مدت چند سال گذشته،  اما اعتقاد و باور ما این است که شان و جایگاه مردم ولایت مدار و قدرشناس شهر ستان اوج بیش از خدمات انجام شده می باشد لذا با تمام توان و ظرفیت تلاش داریم که محرومیت و مشکلات مردم را در تمامی بخش ها کاهش دهیم و شهرستان اوج را به جایگاه شایسته ای که لیاقت مردم است برسانیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی