باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

افتخارآفرینی تاریخی رزمی کاران شهر دانسفهان :

تیم تات کای کاراته شهر دانسفهان به عنوان تنها نماینده استان قزوین با ٤ برد پیاپی بعنوان صدرنشین گروه سوم لیگ کاراته کشور به مرحله بعد صعود کرد



دکتر محمد قموشی سرپرست   تیم تات کای کاراته دانسفهان در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما  با اشاره به استعداد وظرفیت  و انگیزه بالای   ورزشکاران شهر دانسفهان اظهار کرد : ورزشکاران شهر دانسفهان در رشته های مختلف با پشتکار، تمرین و  تلاش توانسته اند در رشته های مختلف در مسابقات ملی و استانی افتخارات زیادی را کسب کنند.

وی ادامه داد: یکی از رشته های مورد علاقه مردم و جوانان شهر دانسفهان رشته های رزمی است .

قموشی افزود : رزمی کاران شهر دانسفهان در رده های مختلف  افتخارات و عنوان های زیاد ی را در مسابقات استانی و منطقه ای برای مردم دانسفهان به ارمغا ن اورده اند. 



 عضو سابق شورای اسلامی شهر دانسفهان خاطرنشان کرد : تیم تات کای کاراته دانسفهان در هفته رفت مسابقات لیگ کاراته کشور در مسابقات رفت با نتیجه ٢١ بر صفر و ١٨ بر صفر از سد گوجوکای خوزستان و باشگاه داداشی مازندران گذشت و در بازی برگشت با نتایج ١٩ بر یک و ١٥ بر ٦ از سد این دو تیم گذشت و با ١٢ امتیاز بعنوان صدرنشین گروه سوم به مرحله بعد صعود کرد.

سرپرست   تیم تات کای کاراته دانسفهان  تصریح ساخت : در مسابقات کشوری که یکم و دوم شهریور ماه در استان البرز برگزار گردید تیم تات کای صاحب ٣ مدال طلا، ٦ نقره و ٧ مدال برنز کشوری شد و تندیس و لوح تقدیری از طرف شیهان شهرباف (رییس انجمن شیتوریو شیتوکای کاراته ایران) به بنده عنوان   سن سی اهدا گردید.





وی یادآور شد : تیم تات کای کاراته دانسفهان تنها نماینده کاراته استان قزوین در لیگ کشور می باشد و در بین ورزش های شهرستان بویین زهرا تنها ورزشی هست که در لیگ کشور سهمیه دارد.

قموشی با بیان اینکه تیم کاراته دانسفهان در ٣ سال متوالی در جام رمضان قهرمان نوجوانان استان قزوین شده است گفت : این موفقیت با حمایت های فنی دکتر بابایی (رییس هییت کاراته استان)، شیهان داوری (دبیر پرتلاش هیئت کاراته استان قزوین) و پشتکار  رزمی کاران ، هدایت و تلاش مربیان و همراهی خانواده های ورزشکاران و حمایت مسئولان کسب گردیده است.



پیشکسوت رشته رزمی استان قزوین بیان داشت : تیم تات کای کاراته دانسفهان بعنوان تنها نماینده استان پا به مسابقات لیگ کشور گذاشته است و الحمدالله با درخشش تک تک بازیکنان و هدایت خوب اقای علی قموشی رامندی به عنوان مربی ، افتخار تاریخی و بزرگی را برای استان قزوین و بویژه مردم شهر دانسفهان کسب کردند. 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی