باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


غیاثوند شهردار بوئین زهرا خبر داد:

برگزاری اولین  هفته نکوداشت بوئین زهرا

 

دکتر حسین غیاثوند شهردار بوئین زهرا در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با یاداوری  تقویم فرهنگی شهرداری شهر بوئین زهرا اظهار کرد : همانگونه که بار ها تاکید شده است در دوره جدید برنامه و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی با توجه به لزوم توسعه فرهنگی در اولویت برنامه هاى شهرداری قراردارد.

وی ادامه داد: بخشی از برنامه های فرهنگی و اجتماعی پیش بینی شده در  بودجه سال 97 بر اساس تقویم  زمانی با موفقیت و استقبال گسترده شهروندان به مرحله اجراء درامده است.

شهردار بوئین زهرا افزود : استقبال گسترده شهروندان از برنامه های فرهنگی از جمله شب های آسمانی در ماه مبارک رمضان ، شب های تابستابی در بوستان امام علی (ع) در منطقه آق امام ، و ... انگیزه و اشتیاق ما را برای اجرای دقیق دیگر  برنامه های فرهنگی بیشتر کرد.

غیاثوند سپس گرامیداشت هفته نکوداشت بوئین زهرا را از شاخص ترین برنامه های فرهنگ شهرداری نام برد و بیان داشت : با توجه به تاریخ و تمدن و همچنین غنای فرهنگی بوئین زهرا برای اولین بار در طول تاریخ شهر بوئین زهرا هفته نکوداشت بوئین زهرا را در دستور کار قرارداده ایم.

شهردار بوئین زهرا خاطرنشان کرد : برنامه های هفته نکوداشت بوئین زهرا از شنبه 10شهریور  ساعت ٩ صبح با همایش ملى اقتصاد و ایمنى در عمران شهرى با حضور چهرهاى ملى و استانى در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر بوئین زهرا آغاز خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح ساخت : یکشنبه یازده شهریور همایش دوچرخه سوارى ساعت ٧:٣٠ از میدان مادر (مقابل ساختمان شهردارى) تا منطقه گردشگرى امام على (ع) برگزار می گردد.

برگزاری جشنواره آش ایرانى ساعت ١٦ در پارک بانوان در دوشنبه 12 شهریور   و اجرای مسابقه محله (پخش از شبکه دو صدا و سیما ) در روز 13 شهریور در بلوار شهید بهشتى پارک بعثت بخش دیگری از برنامه ی نکوداشت هفته بوئین زهرا است که غیاثوند با اشاره بدان ها گفت : در روز چهارشنبه14 شهریور  شاهد  برگزارى مسابقات بومى محلى در بلوار شهید بهشتى پارک بعثت  و روز پنج شنبه 15 شهریور با مسابقه موتورسوارى در منطقه گردشگرى امام على (ع) برنامه های هفته نکوداشت بوئین زهرا ادامه خواهد داشت.

غیاثوند برگزاری همایش بزرگ پیاده روى خانواده (همراه با جوائز ارزنده) از ابتداى مسیر سلامت (جنب دانشکده فنى مهندسى) تا منطقه گردشگرى امام على (ع) را به نوعی حسن ختام برنامه های هفته نکوداشت بوئین زهرا ذکر کرد و گفت : با توجه به گسترده و متنوع بودن برنامه های هفته نکوداشت بوئین زهرا از چند ماه گذشته پیگیری و برنامه ریزی برای فرام کردن مقدمات اجرای موفق هفته نکوداشت بوئین زهرا شروع شده است و تمام امکانات مادی و معنوی شهرداری برای اجرای مناسب و موفق برنامه بسیج شده است.

وی تاکید کرد :  بدون تردید اجرای  حجم گسترده برنامه ها ی نکوداشت هفته بوئین زهرا  نیاز به همکاری و هم افزایی تمام مسئولان و دستگاه های اجرایی است لذا با توجه به اثار مثبت برنامه های پیش بینی شده در هفته نکوداشت بوئین زهرا و نقش آن  در معرفی فرهنگ  بوئین زهرا  و تزریق روحیه نشاط و شادی در بین شهروندان  انتظار داریم که همه دستگا ه های اجرایی شهرستان شهرداری و شورای اسلامی شهر بوئین زهرا را در اجرای هفته نکوداشت بوئین زهرا کمک و همراهی نمایند . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی