باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


مدیرصندوق کار آفرین امید استان قزوین خبر داد :

80درصد اعتبارات اشتغالزایی روستایی جذب شده است.



تیموری گفت: بیش از 80 درصد سهمیه و تسهیلات اشتغال روستایی اختصاص داده شده به صندوق کار آفرینی امید استان قزوین جذب و به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است.

حسین تیموری  مدیر صندوق کار آفرین امید استان قزوین در حاشیه معارفه رئیس  جدید صندوق کار آفرین شهرستان بوئین زهرا در گفتگو ی اختصاصی با ولی ا.. حسین زاده خبرنگار ما با اشاره به سیاست  و ماموریت  صندوق کار آفرین در حمایت از اشتغال روستایی  اظهارکرد :  با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی در برداشت یک و نیم میلیارد دلار از صندوق ارزی کشور جهت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در روستا ها ، صندوق کار آفرین امید یکی از بانک های عامل جهت ارایه این تسهیلات به روستائیان معرفی شده است. 

 وی ادامه داد : صندوق کار آفرین امید استان قزوین با توجه به تجربه و عملکرد موفق خود در حوزه ارایه تسهیلات اشتغالزایی در عرصه های مختلف ، در سال 97 نیز ارایه تسهیلات اشتغالزایی روستائیان را در دستور کار خود قرارداده است.

مدیر صندوق کار آفرین امید استان قزوین خاطرنشان کرد :سهمیه  صندوق کار آفرین امید  از تسهیلات  اشتغال روستایی پانزده میلیارد و ششصد میلیون تومان است که با تلاش انجام شده تاکنون دوازده میلیارد و پانصد میلیون تومان از این تسهیلات به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است.

 تیموری تصریح کرد : در شهرستان های البرز و آبیک صدرصد سهمیه تسهیلات اشتغال روستایی صندوق کارآفرین امید جذب و به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است .

این مقام مسئول افزود : بیش از 80 درصد سهمیه و تسهیلات اشتغال روستایی اختصاص داده شده به صندوق کار آفرینی امید استان قزوین جذب و به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است.

مدیر صندوق کار آفرین امید استان قزوین گفت : با جذب کامل مجموعه 500/16 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی برای 267 نفر از متقاضیان اشتغال در استان قزوین زمینه اشتغال فراهم می گردد.

وی یادآور شد : پیش بینی می شود که تا پایان شهریور ماه سالجاری صدرصد اعتبارات تسهیلات اشتغال روستایی  در سطح استان قزوین جذب و به مرحله انعقاد قرارداد برسد.

تیموری سود تسهیلات اشتغال روستایی را 6 درصد و با برخورداری از دور تنفس و مرحله راه اندازی اعلام کرد و افزود : تسهیلات اشتغال روستایی از 100 میلیون ریال شروع و تا سقف 20 میلیارد ریال بر اساس طرح های ارایه شده پرداخت می شود.

این مقام مسئول بیان داشت : تسهیلات اشتغال روستایی در سه مرحله و پس از انجام مراحل قانونی و کارشناسی به متقاضیان پرداخت می شود و همچنین پس از پرداخت تسهیلات کارشناسان این صندوق در سه مرحله نیز بر حسن اجرای طرح های معرفی  شده نظارت خواهند داشت تا تسهیلات پرداخت  شده در مسیر تعیین شده مورد استفاده قرار بگیرد.

وی استفاده تسهیلات اشتغال روستایی را  درروستاها  الزامی دانست و یادآور شد :   تسهیلات اشتغال روستایی صندوق کار آفرین امید استان قزوین در بخش های  گردشگری ، صنایع دستی ، کشاورزی و صنعت و معدن و پس از معرفی کارگروه اشتغال استان پرداخت می گردد.

تیموری گفت : یکی از اهداف پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی پایداری اشتغال در روستا ها و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر ها برای یافتن شغل و حمایت از مشاغل روستایی است .

این مقام مسئول خاطرنشان ساخت : انشااله پس از جذب کامل سهمیه استان پیش بینی می شود که صندوق کار آفرین امید استان قزوین بتواند 30 درصد تسهیلات مازاد ملی را مجدد جذب و به متقاضیان پرداخت کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی