باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

عباسپور عضو شورای اسلامی شهر سگزاباد:

به علت عدم تامین آب کافی 15 هکتار از فضای سبز شهرک صنعتی حکیمیه دچار خسارت شده است.



به گزارش خبرنگار ما مجید عباسپور عضو شورای اسلامی شهر سگزآباد در مراسم بهره برداری از پمپ بنزین صادقیان در شهر سگزآباد که با حضور زاهدی استاندار قزوین ، حجت الا اسلام و المسلمین آقا حسینی امام جمعه شهر سگزاباد ، رحمانی فرماندار شهرستان بوئین زهرا و جمع دیگری از مسئولان استان قزوین و شهرستان بوئین زهرا برگزار شد ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت نام و یاد شهیدان رجایی  و باهنر و خیر مقدم ، با یادآوری موقعییت و ظرفیت مناسب  شهر ک صنعتی حکیمیه شهرسگزاباد برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی اظهار کرد : شهرک صنعتی حکیمیه از زیر ساخت های مناسبی برای استقرار واحد های تولیدی و صنعتی برخودار است .




وی ادامه داد: متاسفانه بیش از 8 ماه است که چاه تامین آب شهرک حکیمیه دچار مشکل گردیده است و علی رغم پیگیری های مستمراعضای شورای اسلامی اقدام مناسبی و به موقعی برای رفع مشکل آب شهرک صورت نگرفت.



عضو شورای اسلامی شهر سگزآباد افزود :  به علت عدم آب رسانی مناسب نزدیک به 15 هکتار از فضای سبز شهرک که از اهمیت بسیار بالای برای شهرک برخودار است دچار مشکل و خشکی شده است.

عباسپور یادآور شد : پس از نه ماه  پیگیری مستمر مسئولین شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین  عملیات حفر چاه جدید را شروع کرده اند که تاکنون  نیز مشکل آب شهرک صنعتی حکیمیه مرتفع نشده است.

وی افزود: حتی سرمایه گذاران جدید از جمله سرمایه گذران چینی که در شهرک سرمایه گذاری کرده و در حال فعالیت هستند  در زمینه تامین آب مورد نیاز خود دچار مشکل شده اند و آب مورد نیاز را با تانکر تامین می کنند.




عضو شورای اسلامی شهرستان بوئین زهرا در بخش دیگری از سخنان خود  با اشاره به مشارکت دو خیر مدرسه سازبومی شهر  آقایان موسوی و برزگر رهنما جهت مشارکت دراحداث مدرسه  گفت:کلنگ احداث یکی از مدارس به زمین شده است و عملیات اجرایی آن نیز آغاز شده اما نیازاست با دستوراستاندارمحترم با توجه به کمبود فضای آموزشی شهر سگزاباد عملیات اجرایی احداث این دو مدرسه با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.




عباسپور مشارکت مردم شهر سگزآباد را در زمینه اهدا زمین به شرکت تعاونی روستا یی در مرکز و مجاورت مسجد جامع شهر سگزآباد در بیست سال پیش را مورد یادآوری قرارداد و   گفت: زمین با هدف احداث فروشگاه مصرف در مرکز شهر اهداء گردید اما شرکت تعاونی روستایی بر خلاف تصور و هدف مردم  در زمین اهدایی،   سوله بسیار بزرگی با کاربری  انبار احداث کرده است .

عضو شورای اسلامی شهر سگزاباد خاطرنشان کرد : در بیش از 20 ساله گذشته تردد وسایل نقلیه سنگین برای تخلیه کود و بارگیری مشکلات ترافیکی و امنیتی رادر مرکز شهر برای شهروندان ایجاد نموده و مهمتر از آن احداث سوله باعت گردید سیما و فضای مسجد جامع شهر که محل برگزاری نماز جمعه و تجمعات و مراسمات انقلابی و مذهبی مردم است ؛ شرایط و سیمایی بسیار نامناسبی را پیدا کند  لذا درخواست تمامی شهروندان ،امام جمعه و مسئولان شهر جابجایی انبار از مجاورت مسجد جامع  به بیرون شهر است که متاسفانه تاکنون تمامی پیگیری ها با مخالفت و لجبازی مسئولان شرکت تعاونی مواجه گردیده است لذا از شما در خواست پیگیری مجدانه برای جابجایی   انبار کود شرکت تعاونی روستایی را داریم.




وی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرهنگ و تاریخ پر افتخارو غنی مردم سگزاباد ادامه افزود: شهرسگزآباد از معدود شهرهای استان قزوین است که از داشتن کتابخانه عمومی محروم است و علی رغم اینکه زمین مناسب برای احداث کتابخانه توسط خیرمحترم خانواده حاج اقای پیری اهدا گردیده و شهرداری سگزاباد نیز تعهد خود را برای اجرا ی فندانسیون انجام داده است ؛ اما ادامه اجرای پروژه احداث کتابخانه عمومی شهر سگزاباد در هاله ای از ابهام قرار دارد که در این خصوص نیز درخواست مساعدت و تخصیص اعتبارات ویژه داریم.

عضو شورای اسلامی شهرستان بوئین زهرا  افزود: مردم و خیرین شهر سگزآباد آمادگی دارند اگر بخشی از  اعتبار مور نیاز احداث دفتر امام جمعه از سوی مسئولان تامین گردد  مابقی بودجه را برای احداث دفتر امام جمعه تامین  کنند.




عضو شورای اسلامی شهر سگزاباد در پایان تاکید و رویکرد مسئولان استان را  برای ایجاد درآمد پایداربرای شهرداری ها  را مورد توجه قرارداد و تصریح کرد : شهرداری سگزآباد با توجه به ظرفیت و نیاز شهرسگزاباد و مردم منطقه ،  کارگاه ماسه شویی را احداث و راه اندازی کرده است  که در حال حاضر در اختیار پیمانکار بخش خصوصی قرار گرفته است که متاسفانه مسئولان حوزه صنعت و معدن در زمینه  تامین شن مورد نیاز کارگاه علی رغم پیگری و مکاتبات فراوان  همکاری و تعامل لازم را ندارند که همین امر باعث ضرر و زیان به شهرداری شده اند که امیدواریم با توجه به نیاز مردم شهر سگزاباد و منطقه به مصالح تولیدی ، مشکل تامین ماسه این کار گاه رفع گردد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی