باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حسینخانی سخنگویی شورای اسلامی شهر بوئین زهرا:

هفته نکوداشت بوئین زهرا فرصت مناسبی است که بوئین زهرا را در سطح استان و کشور بیشتر معرفی کنیم.

حسینخانی گفت :  ظرفیت های شهر بوئین زهرا نه تنها قابل ارایه و معرفی در سطح استان قزوین بلکه توانمندی و ظرفیت های بوئین زهرا در حوزه های مختلف در سطح ملی و حتی بین الملی قابل ارایه است.

حسین حسینخانی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اقدام شایسته شهرداری بوئین زهرا در برگزاری هفته نکوداشت بوئین زهرا اظهار کرد : شهر بوئین زهرا با داشتن ظرفیت های بالقوه و بالفعل فراوان اجتماعی ، انسانی ، صنعتی ، کشاورزی  و برخوداری از  پیشینه فرهنگی و تاریخی کهن و شایسته نیاز به معرفی بیشتر داشته و دارد  که متاسفانه تاکنون در زمینه معرفی ظرفیت های شهر بوئین زهرا به نوعی کم کاری شد ه است.

وی افزود : ظرفیت های شهر بوئین زهرا نه تنها قابل ارایه و معرفی در سطح استان قزوین بلکه توانمندی و ظرفیت های بوئین زهرا در حوزه های مختلف در سطح ملی و حتی بین الملی قابل ارایه است.

حسینخانی خاطرنشان کرد : هفته نکوداشت بوئین زهرا فرصت مناسبی است که بوئین زهرا را در سطح استان و کشور بیشتر معرفی کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر بوئین زهرا تاکید کرد : شهر بوئین زهرا شهری مبتنی بر دانش ، تکنولوژی ، معماری اسلامی و برخودار از شهروندان مومن ، معتقد و فرهیخته است

 عضو شورای اسلامی شهرستان بوئین زهرا یاداور شد : معرفی ظرفیت های شهر بوئین زهرا با مشارکت و همراهی شهروندان در هفته نکوداشت بویین زهرا امکانپذیر است.

وی با اعلام اینکه بویین زهرا در ۱۲۰ کیلیومتری پایتخت قراردارد  گفت : قرار گرفتن بوئین زهرا در کریدور غرب و شرق و مرکز کشور و همچنین ظرفیت های طبیعی باعث گردید که   سرمایه گذاران   بوئین زهرا را به عنوان یک مقصد و منطقه ی مناسب برای سرمایه گذاری انتخاب کنند.

 حسینخانی بوئین زهرا را یکی از مراکز مهم  تولید پسته در سطح کشور ذکر کرد و تصریح ساخت : شورا ی اسلامی و شهرداری در هفته نکوداشت بوئین زهرا قصد دارد  با اجرای برنامه های متنوع ظرفیت شهربوئین زهرا  را در عرصه های مختلف از جمله تولیدپسته بیشتر معرفی کند.

وی گفت : واقعییت این است که بیشتر مردم ایران بوئین زهرا را با زلزله سال ۴۱ می شناسند این در حالی است که بوئین زهرا بستر و زمینه شکوفایی و معرفی در تمامی عرصه ها را دارد  لذا باید با فعالیت های فرهنگی   ذهنیت و نگرش مردم کشور را نسبت به بوئین زهرا تغییر داد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر بوئین زهرا : تمام برنامه ریزی شورای اسلامی و شهرداری بوئین زهرا علی رغم تمامی مشکلات و محدودیت منابع ارائه خدمات مطلوب به شهروندان قدر شناس بوئین زهرا است ، لذا از مسولین استان و شهرستان انتظار داریم که در این شرایط سخت ما را همراهی کنند.

حسینخانی افزود :  افتتاح و کنگ زنی پروژها ی متعدد عمرانی و فرهنگی در  هفته دولت و هفته نکوداشت بوئین زهرا  نشان از عملکرد و فعالیت بی دریغ شهردار و پرسنل زحمت کش شهرداری و همراهی و هم افزایی شورای اسلامی شهر بوئین زهرا  دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی