باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


همزمان با هفته نکوداشت بوئین زهرا :

با استقبال گسترده بانوان جشنواره آش ایرانی در شهر بوئین زهرا برگزار شد.



به گزارش ولی اله حسین زاده خبرنگار ما در چهارمین روزاز هفته نکوداشت بوئین زهرا به همت شهرداری بوئین زهرا جشنواره آش ایرانی در بوستان بانوان شهر بوئین زهرا با استقبال گسترده بانوان بوئین زهرا برگزار شد.

در این جشنوار دکتر حسین غیاثوند شهردار بوئین زهرا با بیان اینکه شهر بوئین زهرا در حوزه های مختلف دارای ظرفیت های زیاد ی است اظهار کرد : یکی از اهداف برگزاری هفته نکوداشت بوئین زهرا معرفی ظرفیت های مختلف شهر بوئین زهرا در سطح ملی و استانی است.

وی افزود : بنده رجا ء واثق دارم اگر به درستی ظرفیت های شهر بوئین زهرا معرفی شود این شهر به یکی از مقصد های مهم گردشگری تبدیل  خواهد شد.



شهردار بوئین زهرا با بیان اینکه  زنان هنرمند و نجیب ایرانی از جمله بانوان بوئین زهرایی همواره در عرصه های مختلف دوشادوش و همراه مردان در عرصه های مختلف نقش آفرینی داشته اند گفت : یکی از مسئولیت های که همواره بانوان ایرانی با عشق و علاقه بر عهده گرفته اند تهیه غذای اعضای خانواده است که آش یکی از وعده های غذایی خانواده های ایرانی بوده است.


غیاثوند سپس استقبال گسترده و دور از انتظار بانوان بوئین زهرا را از اولین جشنواره آش ایرانی را مایه دلگرمی خود و اعضای شورای اسلامی شهر دانست و گفت : این حضور و استقبال گسترده و باشکوه و با شور و نشاط نشان دهنده درستی مسیری است که شهرداری در حوزه فرهنگی و اجتماعی انتخاب کرده است.

 در پایان   جشنواره آش ایرانی به تمامی شرکت کنندگان از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر بوئین زهرا هدیه اهدا شد و تعدادی از بانوان فعال در حوزه های اجتماعی و بهداشتی شهر نیز تجلیل شدند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی