باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

همزمان با پنجمین روز از هفته نکوداشت بوئین زهرا :

با حضور مسعود روشن پژوه مسابقه محله در شهر بوئین زهرا اجراء شد




دکتر حسین غیاثوند شهردار بوئین زهرا در حاشیه اجرای مسابقه محله در شهر بوئین زهرا در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما معرفی بهتر ظرفیت های شهر بوئین زهرا را با حضور چهره های محبوب و مطرح ملی امکانپذیر دانست و گفت : پس از بررسی های لازم  و با توجه به بضاعت و شرایط شهرداری بوئین زهرا مقرر گردید که ازبرگزاری هفته نکوداشت بوئین زهرا برای معرفی ظرفیت های شهر در سطح ملی حداکثر استفاده را داشته باشیم.

وی ادامه داد: یکی از راههای معرفی ظرفیت و پتانسیل های شهربوئین زهرا  از طریق رسانه ها بویژه صدا و سیما که دارای مخاطبان  میلیونی است امکانپذیر بود لذا از آقای مسعود روشن پژوه که از مجریان مطرح ، صاحب سبک و نام در صدا و سیما و چهره ی بسیار محبوب در بین مردم ایران بویژه کودکان است برای تهیه و اجرای مسابقه محله که از برنامه های بسیار قدیمی و پر مختطب صدا و سیما است دعوت به عمل آمد.



شهردار بوئین زهرا خاطرنشان کرد : خوشبختانه دست اندرکاران برنامه مسابقه محله علی رغم مشغله بسیارزیاد  دعوت شهرداری بوئین زهرا را برای ضبط برنامه مسابقه محله در هفته نکوداشت بوئین زهرا را  پذیرفتند و در پنجمین روز از هفته نکوداشت بوئین زهرا در شهر حضور پیدا کردند و در میان استقبال کم نظیر و با شور و نشاط کودکان و جوانان برنامه مسابقه محله را اجراء و ضبط کردند که به زودی از طریق شبکه یک صدا و سیما پخش خواهد شد.



غیاثوند گفت : خوشبختانه علی رغم اینکه آقای روشن پژوه مجری محبوب صدا و سیما  و بسیاری از ایرانیان بوئین زهرا را با زلزله تلخ و ویرانگر سال 41 می شناسند اما وی با حضور در بوئین زهرا و آشنایی و مشاهده  ظرفیت های مادی و معنوی و توسعه انجام شده در شهر شگفت زده شدند و بوئین زهرا را یکی از شهر های در حال توسعه توصیف کرد.

وی تاکید کرد : بدون تردید حضور مجریان محبوب ملی در بوئین زهرا موجب معرفی بهتر و بیشتر شهر و همچنین تزریق روحیه امید و نشاط در بین مردم می شوند که از جمله اهداف مدیریت شهری از برگزاری هفته نکوداشت بوئین زهرا ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی