باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

ادیب رامندی شهردار دانسفهان:

روند اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی شهر دانسفهان با سرعت در حال انجام است.




شهردار دانسفهان گفت : علی رغم اینکه شهرداری دانسفهان به دلیل مشکلات سراسری در زمینه اعتبارات با کمبود و کاهش چشمگیر مواجه گردیده است اما با تلاش مجدانه و صادقانه   در روند اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی شهر توقفی ایجاد نگردیده است .

مهندس محمد ادیب رامندی شهردار دانسفهان در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و با تاکید بر اینکه زنده نگه داشتن مکتب امام حسین (ع) و عزاداری سیدو سالار شهیدان از ارزش و جایگاه بسیار بالای برخودار است گفت : انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگرفته از قیام و نهضت عا شورا است .

 وی سپس  با بیان اینکه توسعه شهر دانسفهان علی رغم  کمبود اعتبارات با مدیریت و روحیه جهادی و انقلابی بر اساس چشم انداز توسعه ،مسیر رشد و شکوفایی را طی می کند اظهار کرد : خوشبختانه علی رغم اینکه شهرداری دانسفهان به دلیل مشکلات سراسری در زمینه اعتبارات با کمبود و کاهش چشمگیر مواجه گردیده است اما با تلاش مجدانه و صادقانه   در روند اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی شهر توقفی ایجاد نگردیده است .

وی ادامه داد: شهر دانسفهان از گذشته های دور تاکنون از ظرفیت های مادی و معنوی بسیار خوبی بویژه در زمینه  تربیت نیروهای انسانی و مدیریتی برخودار بوده است.

شهردار دانسفهان سپس حاج اکبر انصاری را به عنوان یک دلسوز و خیرنیک اندیش ،  مطرح و خوشنام کشوری نام برد و افزود : انصافا حاج اقا انصاری  نگاه دلسوزانه ، بلند مدت و آینده نگرانه به ایجاد و توسعه زیر ساخت های شهر دانسفهان دارد و در این مسیر گام های بلند و بسیار خوبی برداشته اند که از جمله می توان به احداث مجموعه ورزشی شهداء شهر دانسفهان ، آزمایشگاه پزشکی تخصصی ، مشارکت در احداث میدان ورودی شهر ،  بازسازی امامزاده منور خاتون (س) ، کمک به تجهیز سالن های ورزشی و ... اشاره داشت.

ادیب رامندی سپس احداث ساختمان پلیس راهور شهر دانسفهان را یکی دیگر از اقدامات ماندگار و تاثیر گذار حاج آقا انصاری ذکر کرد و تاکید ساخت : انصافا حاج اقای انصاری در جلسات عمومی و خصوصی حتی حاضر به بیان اقدامات انجام شده نیست اما ما وظیفه داریم بر اساس حدیث قدسی (( من لم یشکر المخلوق لمیشکرالخالق )) از نگاه دلسوزانه و توسعه محور  حاج اقای انصاری نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

وی افزود : ساختمان پلیس راهور دانسفهان در زمینی به مساحت 2000 متر مربع و با زیر بنایی 1000متر در دوطبقه احداث گردیده است.

شهردار دانسفهان بیان داشت : در مجموع جهت خرید و احداث ساختمان پلیس راهور شهر دانسفهان بیش از 15 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که تمامی آن توسط حاج آقا انصاری تامین و پرداخت شده است.

وی یادآور شد : محوطه سازی ، آماده سازی ، نصب روشنایی و احداث فضای سبز محدوده ساختمان راهور شهر دانسفهان از سوی شهرداری دانسفهان انجام شده است.

ادیب رامندی خاطرنشان کرد : ساختمان احداث شده از سوی حاج آقا انصاری پس از افتتاح در اختیار پلیس راهنمایی و رانندگی شهر دانسفهان قرار گرفت .

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اهداء  دو دستگاه خودروی سنگین و مجهز آتش نشانی از طرف مرکز نیکوکاری تات به شهرداری دانسفهان گفت : این دو دستگاه خودرو با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان از طرف حاج اقا انصاری خریداری و به شهرداری دانسفهان اهداء شده است.

شهردار دانسفهان افزود : ساختمان جدید آتش نشانی شهر دانسفهان نیز با زیر بنایی 150 متر مربع و در مدت  سه ماه با اعتباری بالغ 800 میلیون ریال از سوی شهرداری دانسفهان احداث و به مرحله بهره برداری رسیده  است.

ادیب رامندی گفت : بنده مجدد و با تمام وجود و به نمایندگی از تمامی مسئولان ادوار گذشته شهر دانسفهان و از طرف تک تک شهروندان دانسفهان از نگاه دلسوزانه و خیرخواهانه حاج آقای انصاری به توسعه زیر ساخت های شهر دانسفهان نهایت قدردانی را داریم و برای ایشان و خانواده محترمشان ارزوی سلامتی و بهر روزی و سرافرازی بیشتر را داریم و انشااله با ادامه حمایت و پشتیبانی حاج اقای انصاری بتوانیم شهر دانسفهان را به جایگاهی که شایسته و لیاقتش را دارد برسانیم . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۱)

برای اشتغال جوانان چکار کردید مهندس ؟ برای ساختن ساختمان پلیس راهور و ساختمان آتش نشانی دولت  سرمایه گذاری کند.
خواهشا خیرین محترم برای ساخت اماکن دولتی هزینه نکنید به فکر مردم باشید اشتغال هم مردم خودشان از قدیم ایام دارند و بلدند دامداری -کشاورزی وصنعت کفش فقط حاج آقا انصاری  حمایت نمائید مردم را از طریق تسهیلات کم بهره وبلند مدت از بانک آینده
جوانان بیکارند عزیزان ساختمان دولتی به درد جوانان نمی خورد ببخشید رک پیام دادم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی